Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

психологиялық ағартушылық

Автор: admin от 6-04-2021, 03:43, посмотрело: 319

0 ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ (топтық)
Мерзімі: 17 наурыз 2021жыл
Тақырыбы: «Жетістікке жету өз қолында»
Мақсаты: қарым-қатынас үдерісінің маңыздылығын түсіндіру, кері байланысқа түсуде ақпараттардың түрленуін түсіндіру, тыңдай білу дағдыларын қалыптастыру айналадағы ортамен үйлесімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру, мәдени сөйлей білуді үйрету, өзара жағымды қарым-қатынас шеңберін арттыру, парасатты, ұйымшыл тұлға тәрбиелеу.
Сыныбы (тобы)-10 сыныптар қатысқаны: 12 оқушы
Түзету-дамыту жұмысының кезеңі Түзету жұмысының барысы Тренинг көрінісі
Жүру барысы:
Тренинг жоспары:
1. «Сәлемдесу» жаттығуы

2. «Менің жетістіктерім» жаттығуы

3. «Мен және менің жетістіктерім» релаксация

4. «Жетістікке жетудің жолдары»

5. Сергіту сәті


Қорытынды 1 Жүру барысы: Оқушылар оффлайн форматта өзінің атын айтады да, оны кім қойды және өзінің атының қандай мағына беретінін айтады. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтылды. Келесі жаттығуда оқушыларға ұсынылған белсенділіктерімен зейіндерін арттыра отырып өзінің жетістікке жету әдісін айтты. «Жетістіке жетудің жолдары» жаттығуында қуаттандыру сөздері айтылды.
Тренинг ережесі бойынша 1.Өз ойын ашық ату
2. Өзгелердің пікірін құрметтеу
3. Белсенді әрекет ету
4. Шынайылық
5. Топтасып жұмыс жасау арқылы оқушылардың бір-біріне деген сенімдігін арттыру
Қарым-қатынас тренингіне 12 бала қатысты. Оқушылар тренингке қызығушылықпен ынта-ықыластарымен қатысты. Біз оқушылардың сыныптағы қарым-қатынасын одан әрі күшейтуге үлес қостық.. Тренинг оқушылар мен сынып жетекші арасында сеніміділік орналастыру арқылы тренинг өз мақсатына жетті
Сынып жетекшіге нұсқау: Балалармен көп жұмыс жасау керек.
Сынып жетекшіге нұсқау: Балалармен көп жұмыс жасау керек.Ата-анаға нұсқау: Балаларына көп көңіл бөлуі керек.





Қорытынды: барлық санитарлық талаптарды сақтай отырып, 10 сынып оқушылары тренингке белсенді қатысты. Психологиялық тренинг оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру мен табысқа жетелеу және ортада дұрыс қарым-қатынас жасауға бағытталған. Сынып жетекшісі , мектеп директорының қатысуымен бұл тренинг сыныптағы психологиялық ахуалдың дұрыс қалыптасуына бағытталды. Тренинг барысында оқушылармен агрессияны жеңу, зейінді дамытуға арналған жаттығулар жүргізіліп, өз ойларын еркін жеткізуімен тренингтің мақсатына жеткендігін көрсетті.
Тренинг соңында жетістікке жету жолында мотивациялық видеоролик ұсынылып, оқушылар өз алдарына қойған мақсаттарымен бөлісіп, соған жету жолында еңбектену керек екендігін түсінді.

Мектеп психологтары: Р. Сейсеналиева
Ж.Дошжуманова

Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық кеңес

Автор: admin от 6-04-2021, 03:07, посмотрело: 148

0 Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебі бойынша «Қыз Жібек» қыздар клубымен өткізілген жұмыстың анықтамасы
Мерзімі: 18 наурыз 2021 жыл
Тақырыбы: «Көктем аруы- 2020»
Мақсаты: қыздардың бойындағы ұлттық дәстүрімізге сай әдептілік, көріктілік, ептілік, инабаттылық, кішіпейілділік, сұлулық т.б жан-жақты ұлттық қасиеттерін таныта білу, қазақ халқының ұлттық өнерін, салт-дәстүрін дәріптеуге үйрету, оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілетін, эстетикалық талғамын, шебірлігін дамыту, көпшілік алдында өзін-өзі ұстай білуге, мейірімділікке тәрбиелеу.
Қатысқаны 9-10 сыныптар , қатысқаны - 6 қыз

Наурыз айында мектеп психологтарының ұйымдастыруымен 8-10 сынып қыздары арасында «Көктем аруы- 2021» байқауы ұйымдастырылды. Мақсаты: Қыз балалардың жан дүниесіндегі көркемдік талғамын қалыптастыру, қазақ халқының қыз тәрбиелеу салт - дәстүріне байланысты әдептілікке, инабаттылыққа, ізеттілікке тәрбиелеу.
Байқауға әр сыныптан 6 қыз қатысып, бақ сынасты. Олар:
9 а сынып Бұтақбай Гүлзат, 9а Суюмбекова Айгерім, 9 б Қасым Салтанат, 9в Вигай Юлия , 10а Орынхан Арай, 10б Яморжина Фатима,
Байқау төрт кезең бойынша өткізілді.
1 - кезең. «Сәлем- сөздің атасы» әр ару өзін- өзі таныстырады (5 мин)
2 – кезең. Үй тапсырмасы «Аспаздық өнері»
3- кезең. Тапсырмалар: Сұрақ -жауап
4- кезең. «Өнерлі өрге жүзер» қатысушының кез келген өнері көрсетіледі
Әр кезең бойынша қатысушыларды бағалып, төрелік еткен әділқазылар алқасы:
Мектеп директоры: А.Жандабаева, педагог ұйымдастырушы Құлбекова Жазира Карибаевна, музыка пәнінің мұғалімі Сейткенов Расул бағалады.
Байқауға қатысқан оқушыларымыз кезең бойынша өздерін таныстырып, өнерлерің көрсетіп , салт-дәстүрге байланысты сұқақтарға жауап беріп , қол өнерлерімен бөлісті. «Көктем аруы 2021» байқауына қатысқан аруларымыз барлығы жүлделі номинацияларға ие болды. Атап айтқанда Вигай Ю 9 в сынып 1 орын, Суйюбекова Айгерім 9 а сынып 2 орын, Орынхан Арай 10 а сынып 3 орынды иеленсе, 9 а сынып оқушысы Бұтақбай Гүлзат байқауымыздың жеімпазы «Көктем аруы- 2021» атанды. Қалған қатысушыларымыз түрлі номинацияларды иеленді.




Орындаған мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова Р. Сейсеналиева



Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық кеңес

Автор: admin от 6-04-2021, 01:00, посмотрело: 194

0 Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебі бойынша «Қыз Жібек» қыздар клубымен өткізілген жұмыстың анықтамасы
Мерзімі: 18 наурыз 2021 жыл
Тақырыбы: «Көктем аруы- 2020»
Мақсаты: қыздардың бойындағы ұлттық дәстүрімізге сай әдептілік, көріктілік, ептілік, инабаттылық, кішіпейілділік, сұлулық т.б жан-жақты ұлттық қасиеттерін таныта білу, қазақ халқының ұлттық өнерін, салт-дәстүрін дәріптеуге үйрету, оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілетін, эстетикалық талғамын, шебірлігін дамыту, көпшілік алдында өзін-өзі ұстай білуге, мейірімділікке тәрбиелеу.
Қатысқаны 9-10 сыныптар , қатысқаны - 6 қыз

Наурыз айында мектеп психологтарының ұйымдастыруымен 8-10 сынып қыздары арасында «Көктем аруы- 2021» байқауы ұйымдастырылды. Мақсаты: Қыз балалардың жан дүниесіндегі көркемдік талғамын қалыптастыру, қазақ халқының қыз тәрбиелеу салт - дәстүріне байланысты әдептілікке, инабаттылыққа, ізеттілікке тәрбиелеу.
Байқауға әр сыныптан 6 қыз қатысып, бақ сынасты. Олар:
9 а сынып Бұтақбай Гүлзат, 9а Суюмбекова Айгерім, 9 б Қасым Салтанат, 9в Вигай Юлия , 10а Орынхан Арай, 10б Яморжина Фатима,
Байқау төрт кезең бойынша өткізілді.
1 - кезең. «Сәлем- сөздің атасы» әр ару өзін- өзі таныстырады (5 мин)
2 – кезең. Үй тапсырмасы «Аспаздық өнері»
3- кезең. Тапсырмалар: Сұрақ -жауап
4- кезең. «Өнерлі өрге жүзер» қатысушының кез келген өнері көрсетіледі
Әр кезең бойынша қатысушыларды бағалып, төрелік еткен әділқазылар алқасы:
Мектеп директоры: А.Жандабаева, педагог ұйымдастырушы Құлбекова Жазира Карибаевна, музыка пәнінің мұғалімі Сейткенов Расул бағалады.
Байқауға қатысқан оқушыларымыз кезең бойынша өздерін таныстырып, өнерлерің көрсетіп , салт-дәстүрге байланысты сұқақтарға жауап беріп , қол өнерлерімен бөлісті. «Көктем аруы 2021» байқауына қатысқан аруларымыз барлығы жүлделі номинацияларға ие болды. Атап айтқанда Вигай Ю 9 в сынып 1 орын, Суйюбекова Айгерім 9 а сынып 2 орын, Орынхан Арай 10 а сынып 3 орынды иеленсе, 9 а сынып оқушысы Бұтақбай Гүлзат байқауымыздың жеімпазы «Көктем аруы- 2021» атанды. Қалған қатысушыларымыз түрлі номинацияларды иеленді.




Орындаған мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова Р. Сейсеналиева



Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық кеңес

Автор: admin от 6-04-2021, 00:58, посмотрело: 462

0 ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ НƏТИЖЕСІ БОЙЫНША ҚОРЫТЫНДЫ АНЫҚТАМА
Диагностиканың мақсаты оқушылардың мамандық бойынша бейімділігін зерттеу
Қолданылыған әдіс: Дж.Голланд бойынша сауалнамасы
Өткізген,мерзімі: 19 ақпан 2021 жыл
Қатысушылар: 9 а,б , в cыныптар
Зерттеу нәтижесі (кесте)
Қатысқаны: 50 оқушы
Мақсаты: Оқушылардың қабілетері, қызығушылықтары мен шығармашылықтары әл-қуатарын іске асыра алатын болашақ мамандығыңды таңдауын анықтау.
9 а, б сынып
№ Оқушының аты-жөні Реалистік тип Зияткерлік тип Әлеуметтік тип Конвенционалды Іскерлік тип Әртістік тип
1 Айдархан Ақерке +
2 Аширова Аида Дулатовна +
3 Әділхан Жанайдар Бекболатұлы +
4 Батырбек Назерке Саматқызы +
5 Жантай Бекжан Жанарбекұлы +
6 Қырғызбай Мейрамкүл +
7 Нуржанова Асель Захаровна +
8 Нүсіп Аружан Дәуренқызы +
9 Сағатбек Шерхан Мұратұлы +
10 Сағынбек Айдана Төленқызы +
11 Суюмбекова Айгерім +
12 Сыдық Нұрдаулет Манасұлы +
13 Таңат Аяулым Уалиханқызы +
14 Тохтар Нұргелді Ғаниұлы +
15 Тынайқұлов Жәбіл Ермекұлы +
16 Усманова Мередина +
17 Сейтжан Аделя +
18 Мырзаұлы Бағдат +
19 Аралбек Санжар +
20 Бұтақбай Гулзат +
21 Забыханов Нурсултан +
22 Нукен Мирас +
23 Қасым Аружан +
24 Нұрғазы Арнат +
25 Мусатай Диана +
26 Олпанбай Асылжан +
27 Әбу Азамат +
28 Ербай Гулназ +
29 Тұтқабай Жансауле +
30 Мелдебек Даниал +
31 Калиев Нурым +

Реалистік тип Зияткерлік әлеумет Конвенционал Іскер тип Әртістік тип
31 оқушы - - 6 6 14 5
19% 19% 45% 17%
9 в сынып
№ Оқушының аты-жөні Реалистік тип Зияткерлік тип Әлеуметтік тип Конвенционалды Іскерлік тип Әртістік тип
1 Азимова Шайзар Яшақызы +
2 Алиев Фуркат Темирбаевич +
3 Алиева Мадина Рашидовна +
4 Арапбаева Ақнұр Нурбергенқызы +
5 Бадыров Абдусалам Маматович +
6 Вичай Юлия Евгеньевна +
7 Губайдуллин Равиль Сергеевич +
8 Гусеинов Ибрагим Абдубориевич +
9 Джурумбаева Аяжан Ернуровна +
10 Калашев Рамазан Сулхадинович +
11 Маслова Наталья Сергеевна +
12 Назаренко Михаил Владимирович +
13 Өсербай Ердос Рашидұлы +
14 Пономаренко Сергей +
15 Сахарова Милана Владимировна +
16 Сейдорф Рихард Викторович +
17 Султонов Расул Нажимидинович +
18 Тулебаев Дияс Даниярович +
19 Шабардина Ирина Владимировна +
5 4 6 2 1 1




50 оқушы
Реалистік тип. «Ер адам» типі. Эмоциялық тұрақтылығы жоғары,заманына қарай бейімделе біледі.Ептілікті талап ететін,үнемі қозғалыста болатын кәсіппен айналысқанды жөн деп есептейді.Міндеті нақты бір кәсіпті:механик,жүргізуші,инженер,агроном т.б. мамандықтарды ұнатады. 5-
10%
2.Интеллектуалдық тип. Интеллектуалдық шығармашылық міндеттерді шешуге бейім. Ғылыми тұрғыда мамандықты таңдайды.Қызметтің мына түрлерін ұнатады:математика,география,геология,шығармашылық кәсіптер.
4
8%
3.Әлеуметтік тип.Айрықша әлеуметтік ептілігі бар,айналасындағыларға тәуелсіз,жағдайға тез бейімделгіш,сезімтал.Ұнататын қызмет саласы: психология,медицина,педагогика. 12
24%
4.Конвенциялық тип. Құрылымдық қызметке бейім,нұсқау бойынша істейді.Ұйымдастырушылық қабілеті аз,ауыз сөзге жоқ.Ұнататын мамандықтары:бухгалтер,финансист,тауартанушы,экономист,іс жүргізуші,кеңсе қызметкері. 8
16%
5.Іскер тип. Белсенділік,қызбалықты,құлшынысты,ынта-жігерді талап ететін міндеттер мен мақсатты таңдайды. Мінез ерекшеліктері: басшылық етуді,нұсқау беруді,тапқырлықты ұнатады. Мұндай мінез ерекшеліктері дипломат,репортер,менеджер,директор,делдалға лайықты. 15
30%
6. Әртістік тип. Адаммен қарым-қатынаста өз қиял-сезіміне сенеді,сүйенеді.Өмірге сезімталдықпен қарайды. Мінез ерекшелігі: шешім қабылдауға тәуелсіз,икемді,өзімшілдігі мол. Шығармашылық кәсіпті ұнатады:музыка,сурет салу,гуманитарлық саладағы қызметке бейім. Бұлар тарих,филология,өнер жағын ұнатады 6
12%






Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық кеңес

Автор: admin от 5-04-2021, 06:07, посмотрело: 227

0 Жадынама (жасөспірімге).
Егер сен зорлық құрбаны болсаң, бірнеше ережелерді сақта:
1.Бейтаныс топпен сауық кешіне жиналатын болсаң, оған сенімді досыңды ертіп ал.
2. Сауық басталған уақытта барлығына қоштаспай кетпейтініңді ескерт.
Егер біреумен кететін болсаң кіммен кететініңді достарыңа айтып кет.
3. Өзіңнің ішкі түйсігіңе сен. Егер психологиялық жайсыздықты сезінсең, бұл сенің қауіпті жағдайда тұрғаныңды түсінгенің.
4. Өзің үшін нақты шек қой: неменеге жол беріп, неменеге тыйым салатыныңды анықта.
5. Кез-келген жағдайда дұрыс шешім қабылдайтын қабілетіңді сақта.
6. Сізді сауық кешінен күтіп алып немесе алып кететін мүмкіндік болса, оны пайдаланыңыз (бұл сізге сенімділік беріп, өз әрекетіңе бақылау жасай аласыз). Жалғыз өзіңіз жеке меншік көлік қызметін пайдаланбаңыз. Бұл жағдайда шығарып салушыдан көліктің нөмірін жазып алуды немесе есте сақтауды өтініңіз.
7. Егер біреу сізге қадалып қараса және аш көздікпен барлап қараса; сіздің сөзіңізге мән бермесе, сіздің сезіміңізді елемесе; сізбен таныс болмаса да, өзін бұрынғы досыңыздай ұстаса ,САҚ БОЛЫҢЫЗ. Осы сияқты белгілерге назар аударсаңыз, сіз сауық кешінде ғана емес, басқа орындарда да өзіңізді зорлықтан аман сақтап қаласыз.
8. Абай болыңыз, егер кімде кім: сізге тіптен жақын тұрып және осыған байланысты сезінетін қолайсыздықтан қанағат алады; Сізге көзін алмай және қыр көрсетіп қарайды; Сіздің айтып жатқаныңызды тыңдамайды және Сіздің сезіміңізге мән бермейді; Сізбен олай болмасада өзін өте жақын таныстар сияқты ұстайды. Осындай белгілерге мән бере отырып, Сіз кештерде ғана емес, басқа да жерлерде зорлық-зомбылыққа ұшырау тәуекелін азайта аласыз
9. Егер сізді жайсыз сезімге қалдыратын, сезіміңізді елемейтін, дөрекі сөзбен немесе басқа да бір қылықтармен тұрпайылық танытқан адамға кез болсаңыз, онымен қатынасыңызды жедел ҥзіңіз.
Жасөспірімдерге арналған кеңес
1.Үйден қашып кетпе!
2.Егер үйдегі жағдай өте күрделі болса, мұғаліміңмен немесе өзің сыйлайтын адаммен сөйлес.
3.Үйден қашқан жағдайда сен есірткі саудасына, жезөкшелікке, порнографияға пайдаланатын адамдарға тап боласың, бөгде адамдардың сені суретке түсіруіне ешқашанда жол берме, тіпті сені атақты етеміз және барлық атақты адамдар осылай бастаған
Зорлық – зомбылықтың алдын алуға болады, тек ол үшін балаға

«Жеті болмайды ережесін» қалыптастыруға тырыс
1.Көшеде бейтаныс адаммен сөйлесуге және үйге кіргізуге болмайды;
2. Подъезд және лифтке бейтаныс адаммен кіруге болмайды. Басқа ересек адамды не әйел адамды күткен дұрыс;
3. Үлкендерсіз (ата – ана, мұғалім, ересек туысқандар) бөтен автокөлікке отыруға болмайды;
4. Бейтаныс адамдардан сыйлық алуға және олардың үйіне шақыруын немесе басқа бір жерге барайық деген ұсынысын қабылдауға болмайды;
5. Далада жалғыз жүруге болмайды, әсіресе кешкілік уақытта;
6. Үйде ересек адамдар болмағанда үйдің есігін ашуға болмайды (бейтаныс адамның су сұрауы, телефонмен сөйлесуге рұқсат сұрауы, ата – анаға хат жазамын немесе құжат қалдырамын деуі мүмкін)
7. «Қатерлі топпен» байланыс жасауға болмайды (маскүнемдер, нашақорлар, сотталғандар және т.б.), олар көршілер не алыс туыстар болған жағдайдың өзінде де.





































Жадынама
(жасөспірімге).

Жасөспірімдергеарналған кеңес












































Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық кеңес

Автор: admin от 8-01-2021, 05:31, посмотрело: 1068

0 Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп психологтарының
І жарты жылдық бойынша атқарған жұмыстың есебі
Психологиялық қызметтің жаңа оқу жылындағы мектептің тақырыбы:
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыра отырып, білім сапасын дамытуда оқушыларға психологиялық қолдау көрсету
Мақсаты:мектепте оқушылардың қашықтықтан оқыту бойынша психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау, білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету

Психодиагностикалық жұмыстар бойынша: қыркүйек айында бірінші сыныптардың мектепке дайындығын зерттеуден басталды, ол бойынша Керн -Йерасек сауалнамасы алынды
1,5 сынып оқушыларының мектепке психологиялық бейімделуін бақылау

Мақсаты: оқушылардың мектепке бейімделу деңгейін, бейімделуінде қиындықтары бар балаларды анықтау, баланың мұғаліммен қарым-қатынасының, құрдастар тобындағы әлеуметтік жағдайының қолайлы болуына жағдай жасау.
Жаңа оқу жылында біздің жұмысымыз бірінші сынып оқушыларының арасында Керн-Йерасек әдістемесін өткізуден басталды. Әдістеме үш тапсырмадан құралған.
Тесттің алғашқы 1 тапсырмасы- ер адамның сыртқы пішінін салу. 2-тапсырма әріптердің жазба түрін көшіру. 3-тапсырма нүктелер тобын көшіріп жазу. Әр тапсырманың нәтижесі бес ұпайлық жүйемен бағаланды.
Содан үш тапсырма бойынша жинақ баға шығарылды.
3-6 ұпай жоғары,
7-11ге дейін орта,
12-15 ұпай нормадан төмен.
Зерттеуге 2 қазақ, 2 орыс сыныбынан жалпы саны 80 бала қатысты. Зерттеу қорытындысы бойынша 1 сынып оқушыларының оқуға даярлығы қалыпты деңгейде екені анықталды.
1 А сыныбында 19оқушы сынып жетекшісі Мауленова М.,сынып оқушыларының оқуға бейімделуі орташа деңгейде . Зерттеу бойынша төмен деңгей көрсеткен оқушылар: Мұсабек Е, Маратов Д.,сыныптағы солақай оқушылар Маратов Д.,Серікұлы С./оқушының сол қолымен жазуы сабақ барысына ешқандай кедергі келтірмейді/
1 Ә сыныбында 22 оқушы сынып жетекшісі Даниярова Г, сынып оқушыларының оқуға бейімделуі орташа деңгейде. Сыныпта бір оқушы /Бөгембай Жалғас/ жеңілдетілген бағдарлама бойынша білім алады/тіл кемістігі бар/, солақай оқушы Есберген Бексұлтан /оқушының сол қолымен жазуы сабақ барысына ешқандай кедергі келтірмейді/. Жүргізілген зерттеу нәтижесі бойынша Максет Аяжан, Сауыт Санжар, Сақбай Аңсар, Таңат Елдосмектепке дайындығы төмен деңгейде екендігі анықталды. Сыныптың мұғаліммен, пән мұғалімдерімен және де өзара қарым- қатынастары өте жақсы деңгейде.
1 Б /орыс/ сыныбынан 18 оқушы сынақтан өтті. Сынып жетекшісі Хрисохоиди Л.Сынып пен мұғалім арасындағы психологиялық ахуал қалыпты деңгейде. Сыныптағы солақай оқушылар Алиева Б.,Вакуленко В.,бұл оқушылардың сол қолмен жазуы білім алып, жұмыс жасауларына кедергі келтіріп отырған жоқ.
1 В /орыс/ сыныбынан 21 оқушы сынақтан өтті. Зерттеу нәтижесі бойынша сыныптың бейімделу деңгейі, мұғаліммен қарым- қатынастары жақсы, сыныпта төмен деңгей көрсеткен 1 оқушы анықталды. Ол : Гусейнова А. Сыныптағы психологиялық ахуал қалыпты.
Бірінші сынып оқушыларымен мектепке бейімделу деңгейін қалыптастыру мақсатында, баланың мектепте оқуына психологиялық дайындығын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар өткізілді.
Зерттеу қорытындысы бойынша бірінші сынып оқушыларының 10%-ының мектепке дайындығы төмен деңгейде болса, 58%-ы орта деңгей,33%-ы жоғары деңгей көрсетті.
Ұсыныс:
Сынып жетекшілер тарапынан төмен деңгейдегі оқушылардың ата- аналарымен байланыста болсын.
Мектеп психологтары тарапынан ата- аналарға фесбук желісінде психоконсультация жұмыстары жүргізілді.
Пән мұғалімдері тарапынан төмен деңгей көрсеткен 7 оқушымен/Максет Аяжан, Сауыт Санжар, Сақбай Аңсар, Таңат Елдос, Мұсабек Е, Маратов Д., Гусейнова А. / және жеңілдетілген бағдарлама бойынша оқитын оқушылармен жеке жұмыс жүргізсін

Қорытынды:Сынып жетешілері сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуіне жағдай жасауда, оқушылар денсаулығын сақтау мақсатында күнде ертеңгілік жаттығу, сабақ барысында кемінде екі рет сергіту жаттығулары жүргізіледі. Үй тапсырмасының көлемі бала жасының ерекшелігіне сай беріледі, ата-ана тарапынан қадағалу бар, үй тапсырмасын орындауда ата-ана көмегі көп қажет етілмейді, оқушы өзі орындайды . Бірінші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуі қалыпты жағдайда өтуде.

Бесінші сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін бақылау бойынша төмендегідей нәтиже көрсетті:

5 а,ә,б,в сыныптар бойынша 73 оқушы, қатысқаны 73 оқушы.
1. Мектептегі мазасыздық деңгейі жоғары оқушылар: (үй тапсырмасын сұрағанда, жауап бере алмаудан, оқи алмай қаламынба деп қорқу) 21%
2. Әлеуметтік стресті уайымдау: ( Сыныптастарымен қарым-қатынасы, сынып алдында ұялу, жасқану, сөзәнәң жүрмеуі, назар аудармау деп мазасыздану) 3%
3. Табысқа жетудегі қажеттілік фрустрациясы( сыныптастарынан қалып қалмау, жоғары бағаға талпыныну, жаңа материалдарды меңгеруге, артта қалып қалмасам екен деп мазасыздану) 30 %
4. Өзін көрсету қорқынышы:( сыныптастарымен ерегесіп қаламынба,
өзін көрсетуге ұялу, тақтаға шыққанда, мен туралы олар не ойлап отыр, мен кулкінішті болып тұрмынба деп мазасыздану) 33%
5. Білімін тексеруден қорқу: Білімін тексеру барысында пайда болатын қобалжу8%
6. Қоршаған ортаның күтуіне сай келмеуден қорқу 24%
7. Физиологиялық тұрғыдан қарсыласудың төменгі табалдырығы.
тақтаға шыққанда қобалжу, дірілдеу, қорқу, ыңғайсыз жағдайда қаламынба? деп мазасыздану)15%
8. Мұғаліммен қарым-қатынастағы үрейлену мәселесі: 30%

5 сынып оқушыларының орта буынға көшкен кезде көп деген өзгерістерге ұшырайды, ең бастысы оқу үлгерімі төмендей бастайды. Алайда алынған сауалнаманың қорытындысы бойынша 5 сыныпта аса аландаушылық байқалмайды.Оқу үлгерімінде шамалы өзгерістерге ұшыраған, оны оқушылар 5 сыныптағы оқу пәндері бойынша алынған бағаларымен көрсетіп отыр. Сонын ішінде жаңа пәндерге Қазақстан тарихы,жаратылыстану сияқты пәндерге қызығушылық танытып отыр.

Қорытынды: жүргізілген әдістің қорытындысы бойынша бесінші сынып оқушыларында мектепке жағымды көзқарас байқалады. Оқушылардың оқу әрекетіне деген қызығушылықтары қалыпты. Мұғалімдер мен оқушылар арасында тұрақты қарым- қатынас сақталған.
Сонымен 5 сыныпта қызықтыратын нәрселері әр түрлі пәндер мен мұғалімдер, қоршаған ортасымен қарым-қатынастары. Жалпы балалардың мұғалімдерге, құрбы –құрдастарына шағымдары жоқ. Мұғалімдер тарапынан, сынып жетекшісі жағынан 5 сыныпқа сәтті бейімделуіне психологиялық көмек көрсетілуде
Ұсыныс: анықталған қобалжуға байланысты оқушыларға өз ойларын еркін жеткізуіне жағдай жасау, сынып жетекшісі және пән мұғалімдері оқушыларға ерекше қатынаспен қарап болмашы қателеріне кешірімді болып, өздерін дос ретінде көрсетіп, сенім ұялатуға тырысу қажет, қорқыныш сезімдерін басуға тренингтер ұйымдастыру керек.
Қараша айында
Тақырыбы: Социометриялық зерттеу әдісі \авторы Американдық психолог әрі социолог Дж.Морено\.
Мақсаты: Бұл әдіс арқылы сыныптың ұйымшылдығы мен бірлігі, психологиялық ахуалын, қарым-қатынасын,оқшауланған және шеттетілген оқушыларды анықтау.
Қолданылған әдіс: Социометрияда топ ішіндегі қарым-қатынас түрлері көрсетіледі. Қойылған сұрақтар таңдау критерилері деп аталады. Топтағы адамның жағдайын және оның өзгелермен қарым-қатынасын анықтау үшін қолданылады.
Қатысқаны:
5а,ә,б,в-72 оқушы
6а,ә,б-64оқушы
7а,ә,б,в-69 оқушы
Барлығы: 205 оқушы
Алынған сауалнама нәтижесінің жалпы қазақ сыныптары бойынша қорытындысы: Барлығы-119 оқушы
№ Көшбасшы Орта қалып Оқшауланған Шеттетілген
5 а 4 17 - -
5 ә 3 14 3 -
6 а 3 10 3 -
6 ә 4 17 3 -
7 а 2 17 2 -
7 ә 2 14 - -
18/15% 90/76% 11/9% -
Алынған сауалнама нәтижесінің жалпы орыс сыныптары бойынша қорытындысы: Барлығы-86 оқушы
№ Көшбасшы Орта қалып Оқшауланған Шеттетілген
5 б 2 12 2 -
5 в 4 10 1 -
6 б 3 20 - -
7 б 1 9 6 -
7 в 3 12 1 -
13/15% 63/73% 10/12% -

5-7 сынып оқушылары арасында зерттеуден барлығы: 205 оқушы өтті. Зерттеу нәтижесінің жалпы қорытындысы төмендегі кестеде көрсетілді:
№ Көшбасшы Орта қалып Оқшауланған Шеттетілген
5 а 4 17 - -
5 ә 3 14 3 -
5 б 2 12 2 -
5 в 4 10 1 -
6 а 3 10 3 -
6 ә 4 17 3 -
6 б 3 20 - -
7 а 2 17 2 -
7 ә 2 14 - -
7 б 1 9 6 -
7 в 3 12 1
31/15% 153/75% 21/10% -
Ұсыныс:
Сынып жетекшіге: достық қарым-қатынаспен өзара сыйластықты нығайту мақсатында тақырыпқа байланысты сынып сағаттары мен әр түрлі топтық жарыстар ұйымдастыру, тақырыпты әңгімелер жүргізу. Ата-аналармен үнемі байланыста болу.
Мектеп психологы: Сыныптың психологиялық ахуалы әр түрлі, осыған байланысты сынып жетекшімен бірлесіп себебін анықтау мақсатында топтық \ қажетті жағдайда жеке\ түзету, дамыту жұмыстарын жүргізу.
Қараша айында 8-11 сынып оқушыларынан сауалнама онлайн форматта жұргізілді.
Тақырыбы: Суицидке бейімділікті зерттеуге арналған сауалнама . (Тұлғалық сауалнама СБЗ)
Мақсаты: жасөспірімдердің суицидке бару себептері мен бейімделігін, күйзеліс және жүйке жүйесінін қажуын, әр баланың басқалармен тіл табысқыш қасиеттерін анықтау мақсатында 73 сұрақтан тұратын сауалнама алынды.
Сауалнамаға 13-18 жас аралығындағы жасөспірімдер қатысты яғни:
8 а,ә,б,в- 58 оқушы
9 а,б,в- 51 оқушы
10 а,б- 23 оқушы
11 а,б- 25 оқушы. Жалпы саны: 157 оқушы. Сауалнаманың қорытынды талдауы төмендегідей болды:
сыныптар «Ш» өлшемі «К» өлшемі «Қ» өлшемі «Т» өлшемі
ж о т ж о т ж о т ж о т
8 сынып 18 29 11 6 52 - 3 57 31 24 3
9 сынып 24 21 6 2 10 39 2 17 32 9 26 16
10 сынып 5 18 - - - 23 - - 23 10 11 2
11 сынып 7 18 - - - 25 - - 25 13 10 2
Мектеп бойынша 54 86 17 2 16 139 2 20 137 63 71 23
Қорытынды: 8-11 сынып оқушылары арасында алынған сауалнама нәтижесіне сай мектепте аутодиструктивті мінез- құлыққа бейім 2 оқушы анықталды. Олар 9 сыныптан- 2 оқушы.
Қорытынды:

1. Жалпы мектеп бойынша «Ш» -шындық өлшемі сынып бойынша орта деңгейде 86 оқушы, төмен деңгейде 17 оқушы.
2. «К»-күйзеліс өлшемі яғни адамның «күйзеліске жақын» күйін бойынша орта деңгейде бес оқушы;
3. 3 өлшем «Қ» -қажу өлшемі. адамның қажығандығын анықтайды, яғни/жүйке жүйесінің қажығандығын, шаршағандығын, үрейін білдіреді/. 2 оқушы орта деңгейде;
4. «Т» -тіл табысқыштық өлшемі. адамның басқалармен қаншалықты тіл табысқыштығын сыныпта 11 оқушы төмен, қалғаны жоғары және орта деңгейде екені анықталды.
Ұсыныс:
1. Мектеп психологы: Қажу мен күйзеліс өлшемі бойынша орта деңгейді көрсеткен 2 оқушымен психолог бақылауына алып жеке сұхбат жүргізу, жоспарға кәйкес қосымша анықтау жұмыстарын жүргізу арқылы себебін анықтау, жеке коррекциялық жұмыстар жүргізу.
2. Сынып жетекшісіне ұсыныс: Өмір және отбасы құндылығы және достық қарым-қатынас тақырыптарында сынып сағаттары мен ата-аналармен байланыста болып, жеке кеңес беру бақылауға алынған оқушылардың өмірге деген құштарлығын ояту

Психопрофилактикалық бағыт бойынша жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын-алу бойынша мектепте бұйрық шығарылып, жоспары құрылды.
Жоспар бойынша жылдың басында жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын-алу бойынша онлайн форматта психопрофилактикалық жұмыстар беріліп,кеңестер айтылып, жаднамалар таратылды.
Қыркүйек айында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу мақсатында
«Сенім телефоны» номерін WhatsApp арқылы ата-аналарға таратып, сынып жетекшілер тарапынан қадағалау ұйымдастырылды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты толықтай мәліметпен танысып, өзіндік ойларын ортаға салды.
Қорытындылау кезінде оқушыларға «Көңіл күйің болмаған кезде хабарлас», «Өмірде қиын жағдайда кімге хабарласу керек?» «Сен жалғыз емессің» сияқты сұрақтар қойып, оқушылардың не түсінгендігін біліп, қорытындыланды. Фейсбук парақшасында жарияланды.

Қашықтықтан оқытуда оқушының ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында «Ғаламтор қауіпсіздігі» «Кибербуллинг деген не?» тақырыптарында /видеоролик/жаднама таратылып WhatsApp желісі арқылы ата-аналарға жіберілді. Мақсаты – ғаламтор желісін қолданушылар, оның ішінде, әсіресе балалар мен жасөспірімдерге қауіпсіз ақпараттық орта қалыптастыруды қамтамасыз ету, әрі заңсыз ақпарат тарату көздеріне алданып қалмау қағидасын қалыптастыру болды

Ата-аналарға жіберілген жадынаманың қорытындысы бойынша ата-аналардан қашықтықтан оқыту кезіндегі балалар үшін интернет желісінің қауіпсіздігі жайында көптеген кеңестер ұсынылды: ата-аналарға WhatsApp желісі арқылы таратылып, сынып жетекшілер тарапынан тарату жүзеге асырылды.
Қазан айында мектеп психологі Ж.Дошжуманова мен мектеп медбикесі А.Байсбаевамен 8-10 сынып оқушылары арасында онлайн режимінде «Ғасыр дерті: Снюс пен спайс» тақырыбында дәріс жүргізді және бейнематериал ватсап желісі арқылы көрсетті. Дәріс барысында жасөспірімдердің соңғы кезде спайсқа, снюске қызығушылықтары және заң алдындағы жауапкершіліктері туралы айтылды. Мектеп медбикесі А.Байсбаева өз сөзінде снюске түсініктеме беріліп, оның ағзаға келтіретін зияны туралы айтылды.

Қараша айында мектеп психологтарының ұйымдастыруымен «Қаламаған жүктіліктің алдын алу, жыныстық мінез құлықтың адамгершілік сұрақтары» тақырыбында бейнеролик көрсетілімі

Сондай ақ қараша айында қыздардың репродуктивті денсаулығын қорғау ерте жүктілік пен жыныстық жолмен жұғатын аурулардың алдын алу бойынша ZOOM платформасы арқылы «Жасөспірім қыздардың репродуктивті денсаулығының негіздері» тақырыбында мектеп медбикесі А.Байсбаеваның қатысуымен онлайн-дәріс өткізіліп, қыздардың репродуктивті жүйесімен байланысты физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқаттың жай-күйімен, сондай-ақ осы саладағы мәселелердің алдын алу және шешу арқылы репродуктивті денсаулықты қамтамасыз етуге ықпал ететін әдістер және технологиялармен таныстырылды.Мақсаты: Репродуктивті денсаулық туралы түсініктерін қалыптастыру. Жиналыс барысында қыздардың репродуктивті денсаулығы, жеке гигиенасы және дұрыс тамақтанудың өзекті мәселелері көтерілді. Қыздар маманға өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып, оған білікті жауаптар берілді.
















Сонымен қатар осы қараша айында 8-11 сыныптар арасында суицидке бейімділікті зерттеуге арналған (Тұлғалық сауалнама СБЗ)сауалнама онлайн форматта алынды.
Мақсаты: жасөспірімдердің суицидке бару себептері мен бейімделігін, күйзеліс және жүйке жүйесінін қажуын, әр баланың басқалармен тіл табысқыш қасиеттерін анықтау мақсатында 73 сұрақтан тұратын сауалнама алынды.
Сауалнамаға 13-18 жас аралығындағы жасөспірімдер қатысты яғни:
8 а,ә,б,в- 58 оқушы
9 а,б,в- 51 оқушы
10 а,б- 23 оқушы
11 а,б- 25 оқушы. Жалпы саны: 157 оқушы. Сауалнаманың қорытынды талдауы төмендегідей болды:
сыныптар «Ш» өлшемі «К» өлшемі «Қ» өлшемі «Т» өлшемі
ж о т ж о т ж о т ж о т
8 сынып 18 29 11 6 52 - 3 57 31 24 3
9 сынып 24 21 6 2 10 39 2 17 32 9 26 16
10 сынып 5 18 - - - 23 - - 23 10 11 2
11 сынып 7 18 - - - 25 - - 25 13 10 2
Мектеп бойынша 54 86 17 2 16 139 2 20 137 63 71 23
Қорытынды: 8-11 сынып оқушылары арасында алынған сауалнама нәтижесіне сай мектепте аутодиструктивті мінез- құлыққа бейім 2 оқушы анықталды. Мектеп психологы: Қажу мен күйзеліс өлшемі бойынша орта деңгейді көрсеткен 2 оқушымен психолог бақылауына алып жеке сұхбат жүргізу, жоспарға кәйкес қосымша анықтау жұмыстарын жүргізу арқылы себебін анықтау, жеке коррекциялық жұмыстар жүргізілді. Сынып жетекшісіне ұсыныс беріліді .
Жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивтік мінез құлықтың алдын алу мақсатында «Күйзелістің алдын алу жолдары» «Стресті қалай басқарамыз?» психопрофилактикалық кеңес берілді. /WhatsApp арқылы онлайн форматта/
Оқушыларға күйзеліс туралы онлайн форматта әңгіме-сұхбат жүргізіп, өз ойларын ортаға салды.


Желтоқсан айында «Балаларға қарсы зорлық- зомбылықтың алдын алу мәселелері бойынша ата-аналардың құзіреттілігін арттыру» тақырыбында /ZOOM платформасы арқылы/ жиналыс ұйымдастырылды. мақсаты: Зорлық- зомбылықтың алдын алу мақсатында ата- аналарға түсіндірме жұмыстарын жүргізу
Мектеп психологтарының ұйымдастыруымен желтоқсан айында жоғарыда көрсетілген мақсатқа сай ZOOM платформасы арқылы ата- аналарға түсіндірме жұмыстары жүргізілді. «Зорлық-зомбылықты түп-тамырымен жою жолындағы айтарлықтай кедергі болып «зорлық-зомбылық» ұғымын түсіну аясының тарлығы болып табылады, аталмыш ұғым көбінесе тек дене жазалауына ғана қатысты қолданылады. Зорлық-зомбылыққа қорқытуды, психологиялық қысым көрсетуді немесе тіл тигізуді жатқызу таңсық жайт» деп сөз бастаған мектеп психологы ата-аналарға психологиялық кеңес беріп, пікірлері тыңдалды.

7-10 сынып оқушыларының«Өмір құндылықтары» туралы ой- пікірлерін қалыптастыру және анықтау, сонымен қатар оқушыларға өмір адам баласына берілген үлкен сый екендіктерін ұғындыру .Мақсатқа сай 7-10 сынып оқушылары арасында онлайн форматта «Өмір құндылығы» тақырыбында эссе жазу ұсынылды. Эссе жазу барысында оқушылардың өмірге деген көзқарастары, құндылықтар туралы ой- пікірлері ескерілді. Оқушылардың жазылған жұмыстары WhatsApp желісі арқылы қабылданды.Сонымен қатар оқушыларға WhatsApp желісі арқылы тақырыпқа сай слайдтар мен бейнефильмдер көрсетілді. Жазылған жұмыс нәтижелері фейсбук желісінде https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=192821172294012&id=10004698391586 сілтемесі арқылы жарияланды.

Жасөспірімдер арасында аутодеструктивті мәнез құлықтың алдын алу блойынша «Мен өмірді сүйемін!» тақырыбында /ZOOM платформасы арқылы/ 9-10 сыныптар арасында дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. Дөңгелек үстел барысында оқушылар өз ойларын орта салып, пікірлерін талқылады.

Қорыта келе, жасөспірімдер арасында аутодиструктивті мінез - құлықтың алдын алу бойынша ZOOM платформасы арқылы психопрофилактикалық жұмыстар өз деңгейінде атқарылды, ата-алармен сынып жетекшілер арасында ватсап желісі арқылы бейнероликтер таратылып, жеке, топтық кеңестер беріліп тұрды.
Мемлекеттік қорытынды аттестаттау бойынша 11 сынып оқушылармен психопрофилактикалық жұмыстар жүргізілді.
Қазан айында 11 сынып оқушылармен бейіндік пәндерін анықтау бойынша сауалнама онлайн форматта алынды.
Мақсаты: мемлекеттік қорытынды аттестацияға баратын оқушылар
Барлығы: 22 оқушы
Оқушының аты-жөні Бейіндік таңдаудағы нақтылық Таңдау пәндері мамандық
ЖОО Таңдауға кім әсер етті
Қазақстандық шетелдік
1 Айдархан Балнұр нақты Физика матема - Нақты емес - Өз таңдауы
2 Әділхан Айбар нақты Физика матем инженер Каз АТК - Өз таңдауы
3 Батырбек Әділ нақты Химия биология дәрігер Нақты Қарағанды - Ата-анам
4 Жантай Айткүл нақты Физика матема - Нақты емес - Өз таңдауы
5 Жуманов Диас нақты Дүние тарих география Заңгер нақты - Өз таңдауы
6 Мухитов Мадияр нақты Физика математи Құрлыс инженері нақты - Өз таңдауы
7 Насырхан Асқар нақты Физика математика МЧС инженерлік нақты - Ата-анам
8 Нүкен Аружан нақты Ағылшын
Дүние жүзі аудармашы Алматы қаласы - Өз таңдауы
9 Серік Альвина нақты Матем геогрфия - Алматы қаласы - Өз таңдауы
10 Төлеубекұлы Елен нақты Дүние жүзі тарих география Заң бағыты Нақты емес - Өз таңдауы
11 Алиева Айнур нақты Билогия химия ветеренар - - Ата-анам
12 Бескараваева А нақты География биолог учитель нақты - Өз таңдауы
13 Гальстер Олег нақты Англ.яз
Всем.ист переводчик Нақты емес - Өз таңдауы
14 Гутин Роман нақты Физика математ ЧС КВПТК - Өз таңдауы
15 Нескородь Анна нақты Билогия химия ветеренар - - Ата-анам
16 Олейникова Милана нақты Биология геогра логопед нақты - Өз таңдауы
Қорытынды: 11 сыныпта 16 оқушы /қазақ сыныбында 10 оқушы, орыс сыныбында 6 оқушы/ Мемлекеттік қорытынды аттестациялауға қатысатын 16 оқушы, қатыспайтын 7 оқушы. Қатысатын оқушылар арасында бейіндік пәні нақтыланған -16
Мектептегі мемлекеттік емтиханға дайындалатын оқушылар

Оқушының аты-жөні Бейіндік таңдаудағы нақтылық Таңдау пәндері мамандық
ЖОО Таңдауға кім әсер етті
Қазақстандық шетелдік
1 Қартаңбай Бекмұрат Нақты емес - - Нақты емес - -
2 Алиев Хасан нақты Биология дәрігер Нақты емес - Өз таңдауы
3 Одинцов Данил нақты емес география инженер Нақты емес - Өз таңдауы
4 Пономаренко А нақты история архитектор - - Ата-анам
5 Рафатов Эльдар нақты география - - - Өз таңдауы
6 Сейдорф Линда нақты география - - - Өз таңдауы

Қорытынды: 11 сыныпта 6 оқушы мектепте мемлекеттік емтиханға дайындалатын /қазақ сыныбында 1 оқушы, орыс сыныбында 5 оқушы/ анықталынды.
Психкоррекциялық бағыт бойынша қараша айында «Біз бастаймыз, мамандықты дұрыс таңдаймыз» тақырыбында тренинг жүргізілді. Мақсаты: оқушыларға мамандық таңдау ,олардың әдістері туралы білімдерін , түсініктерін кеңейте отырып мамандықтарға деген ынта-ықыласын , қызығушылықтарын арттыру.
Желтоқсан айында «Бойдағы қорқынышты төмендету» тақырыбында тренинг өткізілді. Мақсаты: жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы қорқынышты тқмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу.
Қорыта келе 11 сынып оқушылармен барлық санитарлық талаптарды сақтай отырып, оқушылар тренигке белсенді қатысып, тренингтен алған әсерлерін кері байланысқа жазды. Психопрофилактикалық бойынша оқушыларға жеке, топтық кеңестер берілді.

Кәсіптік бағдар бойынша 9-11 сынып оқушылармен «Өз ісінің шебері» , «Мамандық өмір таңдауы» тақырыбында ZOOM платформасы арқылы кездесу ұйымдастырылды.
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет саласы мен оқыту профилін таңдау барысында білім алушыларға кәсіптік бағдар беру, оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркін жағдайында кәсіптік өзін-өзі анықтау.Қатысқаны : 16 оқушы
Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімі, Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу әдістемелік кабинетінің 21.10.2020 жылғы №01-05/315 хатына сәйкес 8-11 сынып оқушыларына арналған ауылымызда орналасқан өнідістер мен кәсіпорындар өкілдерінің қатысуымен ZOOM платформасы арқылы ұйымдастырылды. Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет саласы мен оқыту профилін таңдау барысында білім алушыларға кәсіптік бағдар беру, оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркін жағдайында кәсіптік өзін-өзі анықтау.
Онлайн кездесуге ауылымыздың кәсіпкері Ахметов Наурызбек қатысып, оқушыларға жеке кәсіпкер болудың қыр-сырымен бөлісті. Кәсіпорын қызметкері Адаев Канат өз мамандығы мен таныстырды, яғги дәнекерлеуші мамандық, ауылымыздың кітапханашылары Мадияр Таңшолпан мен Агубаева Гулмира оқушыларға өз мамандықтарының бағытымен таныстырды. Онлайн кездесу барысында оқушылар қонақтарға сурақ қойып, презентация ұсынылды.

Желтоқсан айында «Балаларға қарсы зорлық- зомбылықтың алдын алу мәселелері бойынша ата-аналардың құзіреттілігін арттыру» тақырыбында /ZOOM платформасы арқылы/ ата-аналармен психопрофилактикалық жұмыстар жүргізілді. Мақсаты: Зорлық- зомбылықтың алдын алу мақсатында ата- аналарға түсіндірме жұмыстарын жүргізу
Мектеп психологтарының ұйымдастыруымен жоғарыда көрсетілген мақсатқа сай ZOOM платформасы арқылы ата- аналарға түсіндірме жұмыстары жүргізілді. «Зорлық-зомбылықты түп-тамырымен жою жолындағы айтарлықтай кедергі болып «зорлық-зомбылық» ұғымын түсіну аясының тарлығы болып табылады, аталмыш ұғым көбінесе тек дене жазалауына ғана қатысты қолданылады. Зорлық-зомбылыққа қорқытуды, психологиялық қысым көрсетуді немесе тіл тигізуді жатқызу таңсық жайт» деп сөз бастаған мектеп психологы ата-аналарға психологиялық кеңес беріп, пікірлері тыңдалды.



Қамқоршылықтағы және өгей әке мен өгей шеше отбасыларында тұратын балалармен
жеке психологиялық кеңестер беріліп, ай сайын оқущылардың психологиялық ахуалдарын тексеріліп тұрады.
Мектеп әкімшілігі директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары А.Ерубаева ,директордың құқықтық тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Л.Сауранбаев пен мектеп психологы Ж.Дошжұманова және әлеуметтік педагог Р.Мамешова пен бірлесе отырып, қамқоршылықтағы және өгей әке мен шеше отбасыларында тұратын балалардың тұрмыстық жағдайын және психологиялық ахуалдары тексерілді.
Үйлерін тексеру барысында қамқоршылықтағы 3 оқушы және өгей әке мен шешемен тұратын 21 оқушының үйлеріне барып, балалардың бөлмесін ,жеке сабақ оқу үстелі, гигиеналық талаптар сақталғандығын бақылап, тексеріліп акт жазылды. Мектеп бойынша қамқоршылықта 3 оқушы анықталған. Олар : 1.Шорақұл Аружан 4 сынып ,қамқоршылыққа алынған 2 оқушы : 1. Енсегенов Ернур 2 сыны 2. Туешибаева Газиза 10 сынып Шорақұл Аружан 3 сынып оқушысы осы аталған оқушылардың отбасылық жағдайы жақсы, бірқалыпты.
Мектеп бойынша өгей әке өгей шешемен тұратын 21 оқушы анықталды. Барлық оқушылардың үйіне барып үй тұрмыс жағдайы мен психолоиялық ахуалдары анықталды. 21 оқушы 13 отбасынан шыққан , осы оқушылардың тұрмыстық жағдайлары қанағаттанарлық . Ата-аналармен қарым-қатнастары жақсы, үйлерінде психологиялық ахуал бірқалыпты. Барлық окушылар күнделікті бақылауда.
Мектебімізде 3-жайсыз отбасы 5 оқушы бар. Олар Амангелді № 118 үйде тұратын Валлер Ольганың үйіне бардық Валлер Оляның 3-баласы бар олар:, мектепте екі баласы оқиды :Реут Константин және Валлер Александр барлығы бір үйде тұрады ,үйін барып актіледік. Үйде анасы және балалары болды. Үйдің гигиеналық талаптарға сай емес , балалардың жеке бөлмелері жоқ. Балалардың тынығуына, сабақ оқуына еш жағдай жасалмаған және бұл үйде Предигер Лилия екі баласымен тұрады, олар мектеп оқушылары біреуі 4 сыныпта ,екіншісі 2 сыныпта оқиды.Аналары жалдамалы табыс табады, сол табыспен күн көреді. Мектеп тарапынан көмек көрсетіліп отырады.
3 сынып оқушысы Реут Алина Мира 35 үйіде тұрады, анасы Реут Наталья жұмыссыз.Алина анасымен және сіңлісімен бірге тұрады. Үйі екі бөлмеден тұрады. Үйдің гигиеналық тазалық сақталмаған, баланың жеке бөлмесі жоқ. Балаға тынығуына, сабақ оқуына еш жағдай жасалмаған. Мектеп тарабынан жылда осы оқушыларға көмек беріп отырамыз , мектепте жүргізілетін акция барысында қысқы киім кешектермен , құрал-жабдықтарымен қамтылуда. Анасы жалдамалы жұмыс жасайды және де мемлекет тарапынан балаларға жәрдем ақы алады.
Қорыта келе қамқоршылықтағы және сәтсіз отбасындағы балалар бастауыш сыныптағылары кезекші сыныпта білім алады, олар күнделікті сабаққа қатысады , ал қалған 5-11 сыныптағы балалар қашықтықтан оқиды оларға барлық жағдай жасалған, отбасыларында ешқандай қысым байқалмайды, жағымды психологиялық ахуал орын алған.


Жаңа оқу жылында ПМПК қорытындысы бойынша үйде оқытылатын 4 оқушылар анықталынды, олар\Әділхан С 7 сынып, Каркота А 9 сынып, Жантай Бекжан 9 сынып, Алиева Г 8 сынып\ санитарлық талаптарды сақтай отырып, оқушылардың үйлеріне барып әлеуметтік тұрмыстық жағдайлары тексеріліп, оқушылардың психологиялық көңіл күйлері зерттелінді. Үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушыларының ата-аналарына
балаларды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру туралы жаднама
WatsApp желісі арқылы таратылып, мектеп сайтына орналастырылды. Әр ата-ананың жеке чаттарына таратылып, сынып жетекшілер тарапынан қадағалау жүргізілді
Қорытындысы бойынша ата-аналардан қошықтықтан оқыту кезіндегі барлық техникалық құралдар балаға қол жетімді жерге, табиғи жарықты пайдалана отырып қою керектікін және бала жұмыс істеген кезде компьютердің үстін жабуға болмайтынына басты назар аударды.Сонымен қатар ата-аналар қашықтықтан оқыту кезінде балаға компьютермен жоғары жылдамдықта интернетпен қамтамасыз ету қажетілігін түсіндірді. Пайдалы интернет ресурстарға назар аудару керектігі туралы да айтылып өтті.































Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова С.Болатбек






Категория: Психолог кеңесі

 
 

Оқушыларды жаңа оқу жылында қашықтықтан оқуға дайындау "Баланы қашықтықтан оқытуға ата-ананың рөлі және психологиялық қолдау"

Автор: admin от 14-09-2020, 23:29, посмотрело: 636

0 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛДЫН АЛУ ЖӘНЕ АҒАРТУ ЖҰМЫСТАРЫНА
АНЫҚТАМА №___
М.Х.Дулати атындағы орта мектебі Мерзімі:5 қыркүйек 2020

Тақырыбы: «Баланы қашықтықтан оқытуға ата-ананың ролі және психологиялық қолдау»
Мақсаты:Оқушыларды жаңа оқу жылында қашықтықтан оқуға дайындау және психологиялық кеңестер беру
Қатысушылар: 1- 4 сынып ата-аналары
Барлығы:
Түрі: жаднама
Өту барысы:
1-4 сынып оқушыларының ата-аналарына«Баланы қашықтықтан оқытуға ата-ананың ролі және психологиялық қолдау» атты презентация WatsApp арқылы таратылып, мектеп сайтына орналастырылды.Әр сыныптың чаттарына таратылып, сынып жетекшілер тарапынан қадағалау жүргізілді
Жадынамада ата-аналарға:
1. Қашықтықтан оқытуды қалай ұйымдастыруға болады?
2.Сынып жетекшісі жіберген сабақтар кестесін ертерек зерделеу;
3.Сынып жетекші және пән мұғалімдерімен тұрақты түрде байланыста болу;
4. Компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін қатан сақтау, уақтылу тексеру жәнеинтернетке еркін әрі қолжетінді етуін қамтамасыз етуіне ата-аналар жауапты әрі міндеттетілгенін білді.
Жіберілген жадынаманың қорытындысы бойынша ата-аналардан қошықтықтан оқыту кезіндегі ережелерге. Қондырғыны дұрыс әрі ұтымды етіп орналастыру; барлық техникалық құралдар баланың қол жетімді жерге, табиғи жарықты пайдалана отырып қою керектікін және бала жұмыс істеген кезде компьютердің үстін жабуға болмайтынына басты назар аударды.Сонымен қатар
1. Ата-аналар қашықтықтан оқыту кезінде оқушыға компьютермен жоғары жылдамдықта интернет қажет екендігі;
2. Интернет жылдамдығын нақтылау;
3. Ата-аналардың көпшілігі пайдалы интернет ресурстарға назар аудару керектігі анықталды.
Ата-аналардан түскен ұсыныстар:
1. Білім берудің онлайыңдық платформаларында жұмыс істеу уақытында техникалық қиындықтар кезінде ақпараттандыру маманы көмегіне дер кезінді жүгіну;
2. Пән мұғалімдермен сынып жетекшілермен үнемі байланыста болу.
3. Қажетті кеңестер жиі мен жадынамалардың жиі жариялау



Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова С.Болатбек

Категория: Психолог кеңесі