Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
 

Өз өзіне қол жұмсаудың алдын алу анықтамасы 2018

Автор: admin от 22-05-2018, 21:02, посмотрело: 32

0
Оқушылар арасында өткізілген  дөңгелек үстелдің     
 анықтамасы № 1
Мұхаммед Хайдар Дулати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты 10 қыркүйек  2017 жыл 

Тақырыбы:  «Мен және менің өмірім »

Тренингтің мақсаты:  Өмір құндылықтарының мәнін ашу арқылы адам өмірінің сипаты мен тірлігі туралы ұғымдарын кеңейту.

Қатысқандар /оқушы саны/:   8 сынып оқушылары  20  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 

Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
Оқушыларға  Өмір дегеніміз... туралы мини лекция  оқылды және  қорқыныштың өмірде кездесетін  6 түріне талдау жүргізілді.  
«Аяқталмаған сөйлем » жаттығуда оқушыларға   нұсқа  бойынша тапсырмалар берілді. 
Қорқыныш түрлері, қорқыныш туралы ойлары ол бойда қалай байқалады, оны төмендетуде қандай жаттығулар білетіндігі туралы сұрақ қойылып, жауаптар алынды.
«Өзіңізді білесіз бе?» жаттығуы жасалынды
Слайд «Өмір-өзен» туралы көрсетілді жене «Шеге»  туралы аның әңгіме тыңдалды
Кері байланыста  бүгінгі кездесуден не алды, көңіл-күйлерімен  бөлісті.

Қорытынды: 
    Оқушылар өмірдегі кез келген қиындықтар жеңу арқылы келетіндігі туралы білді. Оқушылардың өзіне деген сенімділіктері арта түсті. Өз бойындағы жақсы қасиеттерді қалай тану керектігі туралы және өзіңдік бағалауды үйренді.Өмірдің құндылығын  түсініді




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек















Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 2

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 
Өткізілген  уақыты       қазан   2017 жыл 
Тақырыбы:  « Өмір бізге не үшін қажет? »
Тренингтің мақсаты:  оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. 
Қатысқандар /оқушы саны/:   9 сынып оқушылары  56  оқушы /2 топқа бөлінді/
Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
1. «Мен және өмір» жаттығуы 
Нұсқау: - Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Оқушылар шеңберге тұрып, мысалы «Мен, Айбол өмірде бақыттымын» дегендей өмірге байланысты сөз тіркестерін айтады. 
2. «Өмір» жаттығуы Шарты: тақтадағы «Өмір» деген сөзге ассосация жасай отырып, әр әріпті жеке-жеке талдау. Мысалы: өмір-өзен, өмір-мейірім, өмір-ірге тас, өмір-рахат. 
3.Мен кіммін, жан-жақты ерекшеліктерім. 
Оқушылар жағымды және жағымсыз ерекшеліктерін тізбектеп шығады. 
Оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп, бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазуы керек. Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады. Мысалы: 
Жағымсыз ерекшеліктер: Менің жылай салатын жаман қасиетім бар. 
Жағымды ерекшеліктер: Мен кішіпейіл қасиетіме ризамын, т.б. 
4.Топтық шығармашылық жұмыс 
І топқа тапсырма : «Менің балалық шағым» тақырыбына берілген ақ ватман, түрлі газет журналдардан қиылған суреттерді және скочты пайдалана отырып, сурет құрастыру, қорғау. 
ІІ топқа тапсырма: «Менің қазіргі шағым» тақырыбына берілген параққа сурет салу. Нұсқау: суреттің әрбір бөлігін әр қатысушы салып, қорғау керек. 
Екі топқа ортақ тапсырма: «Мен болашақта өзімді қалай елестетемін?» тақырыбына өздерінің шығармашылық қасиеттерін пайдалана отырып, берілген түрлі түсті қағазды қиып, ақ парақа желім арқылы жабыстыру, сурет құрастыру, қорғау. 
Талқылау сұрақтары:Тапсырманы орындау қиын болды ма?Берілген тапсырма бір адамның ойымен ғана шықты ма? Немесе топ мүшелерінің ойы бір жерден шыға алды ма? 
5. «Би терапиясы» жаттығуы 
Нұсқау: Алдын ала дайындалған ақ плакатка адамның табанының суреттері салынады, екі түрлі түспен. Ортаға екі қатысушы шығып, музыкаға ілесе отырып, өз табан іздерінен шықпай билеуі керек. 
Қандай сезімде болдыңыздар?Музыка мен би біздің сезімімізге әсер ете алады ма? 
6. «Ойланып көрейік» жаттығуы. «Гүлдер» релаксациясы (Әуен ойнап тұрады) 
Шарты: психолог оқушыларға жаттығу мазмұнын оқиды, оқушылар көздерін жұмып отырып, оны елестетеді. 
Қорытынды психолог сөзі: Бүгінгі «Өмір бізге не үшін   қажет?» тренинг-сабағымыз аяқталды. Қатысқандарыңызға көп рахмет! Осылай өмірде белсенді, қуанышты болыңыздар! Өмірлеріңді бағалап, мәнді өткізе біліңдер! Қызықты сәттеріңіз мол болсын!  
Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін ашық жеткізе білді.
Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек

Мектеп ұжымымен  арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 3

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты       қараша   2017 жыл 

Тақырыбы:  «Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салу  мәселесі»

Тренингтің мақсаты:  оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. 

Қатысқандар /мектеп ұжымы   43   мұғалім  /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
тренингтің жүргізілуі  , өтілу барысы туралы айтылды. Әріптестер сәлемдесіп, жаңа күн, осы күні өзін тануға шынайы жұмыс деңгейінде бір- біріне кедергі келуіне ( артық сұрау, қатты күлу және т.б.)  шақыру. 
Негізгі  бөлім
     Бүгінгі күні жаттығуға дайындықтарын шартты белгілермен көрсетуді өтіну. сен бүгінгі тренингтен не күтесің ?- деген сұраққа   мұғалімдер мен өзімді таныстырып, тек жақсы жақтарымды көрсеткім келетіндігі туралы айтты. Өз есімін бас әрпін айтып , сол әріптен өзіне жақсы іштегі қасиеттерді айту керек, мысалы:    - ашық, ақкөңіл, ақжарқын, ақылды, арманшыл  деген сөздер айтылды.
      Бұл жаттығудың мақсаты әр адам бірдей болмайды, әр адам өзінің жеке  ерекшелігіне көңіл білдіру керек. Адамдар ерекше екендігі туралы, бір- біріне ұқсамайтындарына аса назар аударту қажет.
Мұғалімдерге қазіргі таңда балалармен   жылы  сөйлесіп, өздеріне тарта білу қажет. Әр баланың жас ерекшілігіне қарай психологиясына көңіл бөлу керек  екендігі тілге тиек етті.
Қорытынды: Мектеп ұжымы  тренингке белсенді, эмоционалды қатысып  жақсы әсерде қалды. 
жоғары  деңгейде  - 24         55%
орташа   деңгей - 17             40%
төменгі  деңгей-2                  5%


Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек












Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 4

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     желтоқсан   2017 жыл 

Тақырыбы:  «Мен өмірді сүйемін!»

Тренингтің мақсаты:  өмірдің құндылықтарын насихаттай отырып, бала бойына өмірге деген құлшылығын ояту.Көңіл-күйді және эмоцияны реттеу, өзіне деген сенімділігін қалыптастыру 

Қатысқандар /оқушы саны/:  7-8 сынып оқушылары  57  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
         Мектеп фойесінде оқушылар  өз  ойларымен  сурет салды.   Балалар белсене қатысты.Арттерапия нәтижесінде сыныптар бойынша белсенділік танытқан: 
Жоғары деңгей – 6 бала 
Ортадан жоғары деңгей – 25 бала 
Орта деңгей 26 бала 
Ортадан төмен деңгей – 0

Ұсыныс: 1.Жасөспірімдер арасында мінезі тұйық балалармен жеке арттерапия жүргізу.

Қорытынды Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  суретке салу арқылы   ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек















Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 5

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     қаңтар   2018 жыл 

Тақырыбы:  «Мен өмірге ғашықпын!»

Тренингтің мақсаты: Оқушыларға жақсылыққа жетелейтін  жақсы қасиеттермен әрбір  жақсы істердің шапағаты  туралы түсінік беру, өмірді сүюге баулу 

Қатысқандар /оқушы саны/:  8-9 сынып оқушылары  77  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
1. «Шаттық шеңбері» жаттығуы 
Нұсқау: - Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Оқушылар шеңберге тұрып, мысалы «Мен, Айбол өмірде бақыттымын» дегендей өмірге байланысты сөз тіркестерін айтады. 
2. «Таңдап ал» ойын- жаттығуы Шарты: әр оқушы өзен ұнаған түстегі нөмірленген шарды алып сұраққа жауап береді 
3. Шығармашылық жұмыс «Жақсылық ағашын отырғызу». 
4.Сергіту сәті «Ну ормандағы жаңбыр»  ойыны
5. «Ойлан тап» жаттығуы 
Нұсқау: қазір сендерге «Жақсы бала» деген сөйлемнен бірнеше мақал-мәтел ойластыру керек.
6. «Жүректен-жүрекке» релаксациясы (Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды Тренингке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  суретке салу арқылы   ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек











Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 6

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     ақпан   2018 жыл 

Тақырыбы:  «Реніштен   арылу»

Тренингтің мақсаты: Оқушыларға қорқыныш сезімі туралы мағлұмат бере отырып, түрлі жаттығулар арқылы  бойындағы қорқыныш сезімдерін жою,өзара қарым-қатынастарын нығайту


Қатысқандар /оқушы саны/:  8-9 сынып оқушылары  77  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
«Қорқынышыңды суртте» жаттығуы 
Түсіндіру: - Балалар қорқынышқа қарсы жүр, өзің қорқатын нәрсені істе,бірнеше рет істе. оқушыларға ақ парақ таратылады, өзіңнің қорқынышыңның суретін сал.
Талдау: қайсысы ең алғаш байқалды? Қайсысы кейін көрінді? жалпы суретте қорқынышыңның орнын тап?

2. «Бірақ...»  жаттығуы Шарты:  оқушыларға бір қалыпты қарқын енгізу,өз ойыңды аяқ астынан айтып сал
Нұсқау: -Мен шаршадым, бірақ...  мен кішкентай бойлымын, бірақ...
             3.  «Автопортрет»  проективті тесті 
4.Сергіту сәті 
5. «Бет перде» жаттығуы  дене бұлшықеттерінің босаңсуы, орындықта отырып, денелерінің бұлшықеттерін бос ұстау, терең демімізді аламыз да, шығарамыз 3-4 рет қайталанады.

6. «Жымию» релаксациясы әр қатысушы бір уақытта бір-біріне өздерінің жымиюларын сыйлайды.(Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  ортаға салып, ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек

Категория: Психологи советуют

 

Работа с родителями

Автор: admin от 18-05-2018, 21:08, посмотрело: 25

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Психологи советуют

 

Тренинг

Автор: admin от 13-11-2017, 04:28, посмотрело: 105

1

Prezentaciya-Microsoft-Office-PowerPoint.rar [417,16 Kb] (cкачиваний: 1)

 


Категория: Психологи советуют

 

теренинг анықтамалары

Автор: admin от 13-11-2017, 03:47, посмотрело: 69

0

terening-anytamalary.pdf [701,5 Kb] (cкачиваний: 2)

 


Категория: Психологи советуют

 

всем

Автор: admin от 22-02-2017, 01:04, посмотрело: 317

0

Мұхаммед Хайдар Дулати  атындағы орта мектебінде «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбындағы  бірінші сынып  оқушыларының ата-аналарына психологиялық көмек көрсету

мектепішілік ата-аналар жиналысының хаттамасы №1

                                  

21.09.2016ж                                                                  Қатысқаны : 72

Күн тәртібінде:

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебінің директоры А.Жандабаева  өткізілетін іс шарамен таныстырды.

 «Нұр Отан» партиясының бірінші орынбасары: С.Иманбекова сөз алды

  Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебіде «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбында мектеп психологтары Ж.Дошжұманова мен Р.Сейсеналиева баяндама жасады

<!- Бастауыш сынып  мұғалімдері: Ж.Дауренкулова Ж, Даниярова Г, Алиева А, Хрисохоиди Л  «Мектептерде  пәндерді 3 тілде оқытудың артықшылығы (үш тілділік)» тақырыбында баяндама көрсетті

   Бірінші мәселе бойынша мектеп директоры А.Жандабаева  құттықтау сөзімен таныстырды.

  Екінші мәселе бойынша  «Нұр Отан» партиясының бірінші орынбасары: С.Иманбекова  құттықтау сөзімен басталды

Үшінші мәселе бойынша  «Өз балаңа үлгі бол» тақырыбында мектеп психологтары Ж.Дошжұманова мен Р.Сейсеналиева баяндама жасады

Олар өз  баяндамасында неліктен бірінші сынып оқушыда қиындықтар туындауы мүмкін?

-Мектепте жаңа талаптар қойылады: мұқият тыңдау, алаңдамау, белгіленген ережелер мен тәртіпке бағыну.

-Ата-аналар тарапынан жаңа талаптар пайда болады: күн тәртібін өзгерту, бала тәртібіндегі өз бетінше әрекеттердің пайда болуы, бұйрықты өз-өзіне қызмет көрсету арқылы орындау

-Бала өз құрдастарымен жаңа қарым-қатынасқа түседі: бала басқалар сияқты оқи аламын ба, менімен балалар дос болады ма, мені түрлі сөздермен не істерімен ренжітпейді ме деп уайымдай бастайды.

Төртінші мәселе бойынша  бастауыш сынып мұғалімдері Мектептерде  пәндерді 3 тілде оқытудың артықшылығы (үш тілділік)

 Қазақ тілін оқытудың жаңа әдістемесін енгізу мен қазақ тілінің мәртебесін нығайту, елімізді мекендеген барлық ұлттары мен ұлыстары өкілдерінің рухани ауызбіршілігінің, өзара түсіністігі мен өзара сыйластығының  бірыңғай аясын жасауға мүмкіндік береді.

 Орыс тілін білу – Қазақстан халқын шоғырландыратын негізгі маңызды фактор. Орыс тілі – екінші орында: бұл – Қазақстанды мекендеген орыс халқы (шамамен елдің барлық тұрғынының  24%) үшін, сондай-ақ Қазақстандағы  көптеген еуропа халықтары үшін де туған тілдері болып саналады.

3. Ағылшын тілін білу мамандықта да, өмірде де жолыңды ашады, өзің үшін түрлі мәдени жаңалықтарды ашып, ой-өрісіңді кеңейте отырып, жағымды және ұмытылмас әсерлі саяхаттар жасауға болатындығын айтып өтті.

 

Күн  тәртібіндегі қаралған мәселелерді тыңдай келе ата-аналар жиналысында шешім шығарылды:

 

1.Ата-аналар тарапынан балаларына психологиялық қолдау көрсетілсін

2. 1 сынып оқушыларына мұғалімдер және психологтар тарапынан жыл бойы  көмек  берілсін

 

 

 

Ата-аналар жиналысының  төрайымы:            К.Хакимова    

 

 

                                                    Хатшы:          Р.Сейсеналиева   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұхаммед Хайдар Дулати  атындағы орта мектебіндегі кезектен  тыс жалпы ата-аналар  жиналысының  хаттамасы №3

 

6.02.2017ж                                                                                         Қатысқаны : 154

Күн тәртібінде:

   «Өз  балаларыңызды  әлеуметтік  желілерден  қорғай біліңіздер» тақырыбындағы  «Тихий дом», «Синий кит» әлеуметтік желілер  арқылы жасөспірімдердің өміріне  қауіп төну   туралы   ақпараттық    түсіндірмелі  жұмысы

Баяндама: «Өз  балаларыңызды әлеуметтік желілерден  қорғай біліңіздер»

                               баяндамашы мектеп психологы Ж.Дошжұманова

 

   Бірінші мәселе бойынша мектеп директоры А.Жандабаева  Республикалық теле арналардан  көрсетілген «Тихий дом», «Синий кит» әлеуметтік желілерде   балалардың   қызығушылықтарының  саны артқан тіпті соларға беріліп  өз тамырын кескен балаларда анықталынды. Балаларының өміріне  қауіп төніп тұрғандығы туралы   ата-аналарға түсіндірмелі жұмыстар жүргізілді. Бала өмірін қорғау үшін балаларыңызды желілердегі апаттан қорғауға шақырды.

   Осы тақырыпта  директордың  құқықтық ісі жөнінідегі орынбасары Е.Абдикеримов  слайд, видео ролик ұсынды.

 

Екін ші мәселе бойынша  «Өз балаларыңызды  әлеуметтік желілерден қорғай біліңіздер» тақырыбында мектеп психологы Ж.Дошжұманова  баяндама жасады.  Ол  өз  баяндамасында   неліктен бүгінгі таңда әлеуметтік желілерде   балаларды  суицидтке итермелеу,   жасөспірімдерді  50 күннің ішінде өз-өзіне қол жұмсауға  9-14 жас аралықтарындағы балаларды  психологиялық тұрғыда  әлсіз жерінен тартады. Осы шақта балалардың өзіне деген сенімсіздігі, қорқынышы билейтін кез,сондықтан осындай жастағы балаларға ата-аналары тарапынан ерекше қадағалау жасау керектігін айтып өтті. Ата-аналар балаларыңыздың жеке парақшаларына кіріп қадағалаңыздар, осындай ессіздікке баруына жол бермеңіздер, қиын жағдайға ұшыраса, жылы  сөз айтып, жанына демеу болыңыздар деп кеңес берді.

Күн  тәртібіндегі қаралған мәселелерді тыңдай келе ата-аналар жиналысында шешім шығарылды:

 

1.Ата-аналарға  балаларының өмірімен қауіпсіздігіне   әлеуметтік желілерден  қорғау  жауапкершілігі  жүктелінсін

2.Ата-аналар тарапынан балаларына  ерекше психологиялық қолдау көрсетілсін

3. 9-14 жас аралықтарғы сынып оқушыларына  сынып жетекшілер  және психологтар тарапынан   ерекше   көмек  берілсін

 

 

                                                    Хатшы:                 Р.Сейсеналиева

 

 

 

 

Мұхаммед Хайдар Дулати  атындағы орта мектебінде 

 оқушылармен психопрофилактикалық   жұмыстардың   жүргізілуінің   анықтамасы

4 ақпан 2017 жылы мектепішілік оқушылармен жиын өткіздік. Оқушыларға «Синий кит», «Тихий дом»  және әлеуметтік желілер арқылы жасөспірімдердің бейтаныс адамдармен байланысқа түсіп, олардың психикалық мінез-құлықтарына әсер ететін жаттығулардан кейін  өздеріне-өзі қол жұмсауға (тамырларын кесу арқылы) ұмтылатындығы туралы  ақпарат айтылып, түсіндірмелі жұмыстар жүргізілді.  «Жас Ұлан» ұйымының мүшесі 11 в сынып оқушысы С.Клименко  оқушыларға  өзінің  дайындаған  презентациясын көрсетіп, жас жеткіншектерді осындай сайттарға кірмеуге ақыл кеңесімен бөлісті.

 

     

 

6 ақпан 2017 жылы   мектепте   сағат 16.30 –да жалпы ата-аналар жиналысы өткізілді.

Мектеп психологы Ж.Дошжұманова    өз  баяндамасында   неліктен бүгінгі таңда әлеуметтік желілерде   балаларды  суицидтке итермелеу,   жасөспірімдерді  50 күннің ішінде өз-өзіне қол жұмсауға  9-14 жас аралықтарындағы балаларды  психологиялық тұрғыда  әлсіз жерінен тартады. Осы шақта балалардың өзіне деген сенімсіздігі, қорқынышы билейтін кез,сондықтан осындай жастағы балаларға ата-аналары тарапынан ерекше қадағалау жасау керектігін айтып өтті. Ата-аналарға профилактикалық   жаднама  таратылды.

Осы тақырыпта  директордың  құқықтық ісі жөнінідегі орынбасары Е.Абдикеримов  слайд, (видео)   түрінде  ақпараттық түсіндірмелі жұмыстар   жүргізді.

Мектеп директоры А.Жандабаева  ата-аналар балаларыңыздың жеке парақшаларына кіріп қадағалаңыздар, осындай ессіздікке баруына жол бермеңіздер, қиын жағдайға ұшыраса, жылы  сөз айтып, жанына демеу болыңыздар деп кеңес берді.

          

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Орындаған:мектеп психологы  Ж.Дошжуманова

 

Скачать:hattama-ata-analar-zhinalysy-21.09.2016.doc [270,5 Kb] (cкачиваний: 2)

Категория: Психологи советуют

 

Для родителей

Автор: admin от 22-02-2017, 00:50, посмотрело: 134

0

Родителям надо быть готовыми к тому, что период адаптации может затянуться на несколько месяцев. Ребенку нужна помощь и, в первую очередь, он нуждается в поддержке самых близких ему людей – родителей. И взрослым нужно стремиться, всеми силами, поддерживать своего ребенка.

Почему у ребенка могут возникнуть трудности?

    В школе предъявляются новые требования (внимательно слушать, не отвлекаться, подчиняться установленным правилам и порядку);

      Появляются новые требования со стороны родителей (изменение режима дня, появление самостоятельности в поведении, выполнение поручений по самообслуживанию);     

 Ребенок входит в новые отношения со сверстниками (ребенок начинает волноваться, сможет ли он учиться как все, будут ли дружить с ним ребята, не будут ли обижать его словами или действиями).

При всех изменениях, произошедших в жизни ребёнка, родителям не стоит забывать:

       Первоклассники остаются очень эмоциональными;

         Обладают повышенной возбудимостью;

    Быстро утомляются;

         Их внимание неустойчиво;

         Поведение зависит от внешней ситуации.

Совет первый:самое главное, что вам необходимо  дать своему ребенку — это ваше внимание.

     Будьте терпеливы: внимательно выслушивайте его рассказы о школе, задавайте уточняющие вопросы.

          Помните: то, что кажется вам не очень важным, для вашего сына или дочери может оказаться самым волнующим событием за весь день!

        Слушая своего ребенка внимательно, вы сможете понять, в чем малышу нужна ваша помощь, о чем следует поговорить с учительницей, что реально происходит с ребенком после того, как вы прощаетесь с ним у дверей школы.

       Школьнику нужно внимание и мамы, и папы. Не забывайте выделять для него время, не обремененное домашними делами и просмотром телевизора.

           Помните, что ребёнок больше всего нуждается в нашей любви тогда, когда он её меньше всего её заслуживает.

Если ребенок увидит ваш интерес к его делам и заботам, он обязательно почувствует вашу поддержку.

Совет второй: поддержите в ребенке его стремление стать школьником, развивайте и поощряйте желание учиться.

      Выражайте свою искреннюю заинтересованность в школьных делах и заботах вашего ребенка.

          Отмечайте его успехи и не скупитесь на похвалу. В каждой его работе обязательно найдите, за что можно было бы его похвалить.

        Помните: похвала и эмоциональная поддержка («Молодец!», «Ты так хорошо справился!») способны заметно повысить интеллектуальные достижения ребенка.

 

Совет третий:  помогите ребенку войти в новый режим жизни.

         Обсудите с ребенком те правила и нормы, с которыми он встретился в школе. Объясните их необходимость и целесообразность.

         Составьте вместе с ребенком распорядок дня, следите за его соблюдением.

Распорядок дня в жизни первоклассника имеет важное значение.                    У ребенка появились новые обязанности, которые требуют от него большей собранности, дисциплинированности – распорядок дня помогает правильно сочетать труд и отдых, привыкать к новым условиям жизни.

        В распорядке дня необходимо чередовать малоподвижные виды деятельности с двигательной активностью, интеллектуальные и физические виды деятельности.

       Необходимо уменьшить количество (и отследить качество) просматриваемых телепрограмм и время игры на компьютере.

      Контролировать продолжительность выполнения ребенком домашних заданий (в первом классе - 1-1,5 часа, включая чтение), а также время сна (сон должен составлять не менее 9-10 часов в сутки для полноценного отдыха).

         Ребенок пришел из школы - не торопитесь приставать к нему с вопросами, дайте ему расслабиться. Если видите, что он огорчен, лучше позже в спокойной беседе попытайтесь узнать о причинах его беспокойства. 

       Помните: для ребёнка чего-то не уметь, что-то не знает – это нормальное положение вещей. На то он и ребёнок – этим нельзя попрекать. Упреки понижают самооценку ребенка, лишают его уверенности в себе.

    Ваш ребенок пришел в школу, чтобы учиться. Когда человек учится, у него может что-то не сразу получаться, это естественно. Ребенок имеет право на ошибку.

        Школьная отметка — показатель знаний ребенка по данной теме данного предмета на данный момент. Она не характеризует личность ребенка!

          Не сравнивайте своего ребенка с другими учениками.

          Хвалите ребенка за его школьные успехи. И помните, никакое количество «пятерок» не может быть важнее счастья вашего ребенка.

       Не относитесь к первым неудачам ребенка, как к краху всех ваших надежд. Помните: ему очень нужны- ваша вера в него, умная помощь и поддержка.

 

 Неліктен балада қиындықтар туындауы мүмкін?

Мектепте жаңа талаптар қойылады: мұқият тыңдау, алаңдамау, белгіленген ережелер мен тәртіпке бағыну.

Ата-аналар тарапынан жаңа талаптар пайда болады: күн тәртібін өзгерту, бала тәртібіндегі өз бетінше әрекеттердің пайда болуы, бұйрықты өз-өзіне қызмет көрсету арқылы орындау

Бала өз құрдастарымен жаңа қарым-қатынасқа түседі: бала басқалар сияқты оқи аламын ба, менімен балалар дос болады ма, мені түрлі сөздермен не істерімен ренжітпейді ме деп уайымдай бастайды.

Бала өміріндегі  орын алып жатқан өзгерістер кезінде  ата-аналар төмендегілерді естен шығармауы тиіс:

Бірінші сынып оқушылары өте әсершіл болып қала береді;

Тез ашуланғыш келеді

Тез шаршайды;

Олардың зейіні құбылмалы болады;  

Тәртібі сыртқы жағдайға байланысты

. Егер Сіз бен Біз баланың жаңа жағдайын, олардың жас ерекшелігін ескеріп тапқырлық танытсақ біздің балаларымыз бейімделу кезеңін оңай еңсереді.       Ата-анаға кеңес

Бірінші кеңес: ең бастысы, сізге қажетті  – өз балаңызға көбірек  көңіл бөлуіңіз.

Сабырлы болыңыз: оның мектеп жайында әңгімесін тыңдап, нақтылаушы сұрақтар қойыңыз.

    Есте сақтаңыз: сіз үшін маңызды емес жайттар  қызыңыз немесе ұлыңыз үшін күн бойына қатты ойландыратын оқиға болуы мүмкін!

  Балаңызды мұқият тыңдаңыз: сонда   балаға қандай көмегіңіз қажет екенін, мұғаліммен не жайында сөйлесу керектігін, баланы  мектеп жанында қалдырғаннан кейінгі оның шынайы жағдайы қандай болатынын  түсінесіз.

 Оқушыға анасы мен әкесінің назары керек: Үй шаруасымен  яки теледидар көрумен немесе компьютермен сөйлесу сәттеріне араластырмай  балаға  бөлек уақыт бөліңіз.

Есте сақтаңыз:   бала сіздің махаббатыңызға   өзі мүлде лайық емес кезде мұқтаж болады 

Егер балаңыз  оның барлық іс-әрекетіне, оны ойландыратын жәйттарға сіздің қызығушылығыңызды байқаса,  ол міндетті түрде сіздің қолдауыңызды сезінеді

Екінші кеңес: баланың бойындағы оқушы боламын деген талпынысын қолдаңыз, оқуға деген ықыласын мадақтап, дамытыңыз.

Мектептегі жағдайға және балаңыздың қамына шынайы қызығушылығыңызды білдіріңіз.

Оның жетістіктерін атап, оны мақтап қоюды да ұмытпаңыз.   Оның әрбір жұмысынан  мақтауға тұрарлық нәрсе таба біліңіз.

Есте сақтаңыз: «Жарайсың!», «Сен сондай керемет орындадың!» сияқты мақтау мен рухани қолдаулар баланың зияткерлік жетістігін айтарлықтай арттырады.

Үшінші кеңес: балаға жаңа өмір тәртібіне енуге көмек беріңіз.

  Балаңызбен мектептегі тәртіп пен қағидаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен пайдалылығын түсіндіріңіз.

Балаңызбен бірге күн тәртібін жасаңыз және оның орындалуын қадағалаңыз.

Бірініші сынып оқушысы үшін күн тәртібі аса маңызды. Бала өмірінде одан жинақылықты, тәртіптілікті талап ететін міндеттер пайда болды. Күн тәртібі – еңбек пен демалысты дұрыс үйлестіруге, жаңа өмір жағдайына үйренуге көмек береді. 

Есте сақтаңыз:  күн тәртібінде қозғалысы аз әрекет түрлерін белсенді әрекеттермен, зияткерлік және әрекеттің физикалық түрлерін алмастырып отыру қажет.

  Бала мектептен келді – оны бірден сұрақ астына алуға асықпаңыз, бойын еркін ұстауға мүмкіндік беріңіз. Егер оның  ренжіген күйін байқасаңыз, біраз уақыттан соң  сабырлы әңгіме барысында оның ренішіне не себеп болғанын ақырын білуге тырысыңыз. 

Есте сақтаңыз: бала үшін бір нәрсені білмеу және жасай алмау қалыпты жағдай. Ол сол үшін де – бала, мұнымен оны жазғыруға болмайды.   Кінәлау баланың  өзін-өзі бағалауын төмендетеді, өзіне сенімділігінен айырады.

Сіздің балаңыз мектепке оқу үшін келді. Адам   оқуды бастағанда кейбір нәрселер ойдағыдай бола бермейтіні анық. Баланың қателесуге құқы бар.

 

 

 

.       Ата-анаға кеңес

Бірінші кеңес: ең бастысы, сізге қажетті  – өз балаңызға көбірек  көңіл бөлуіңіз.Сабырлы болыңыз: оның мектеп жайында әңгімесін тыңдап, нақтылаушы сұрақтар қойыңыз.

Есте сақтаңыз: сіз үшін маңызды емес жайттар  қызыңыз немесе ұлыңыз үшін күн бойына қатты ойландыратын оқиға болуы мүмкін!

  Оқушыға анасы мен әкесінің назары керек: Үй шаруасымен  яки теледидар көрумен немесе компьютермен сөйлесу сәттеріне араластырмай  балаға  бөлек уақыт бөліңіз.

Есте сақтаңыз:   бала сіздің махаббатыңызға   өзі мүлде лайық емес кезде мұқтаж болады 

 

 

 

 

.       Ата-анаға кеңес

Бірінші кеңес: ең бастысы, сізге қажетті  – өз балаңызға көбірек  көңіл бөлуіңіз.Сабырлы болыңыз: оның мектеп жайында әңгімесін тыңдап, нақтылаушы сұрақтар қойыңыз.

   Есте сақтаңыз: сіз үшін маңызды емес жайттар  қызыңыз немесе ұлыңыз үшін күн бойына қатты ойландыратын оқиға болуы мүмкін!

Категория: Психологи советуют

 

Всем надо знать

Автор: admin от 22-02-2017, 00:43, посмотрело: 156

0
скачать:9-11-synyp-ksptk.pdf [1,6 Mb] (cкачиваний: 0)

«Мамандық таңдауда қателесуге бола ма?»  тренинг сәттері

«Бәріміз біріміз үшін,  біріміз бәріміз үшін» ұранымен

 

 

 

«Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін» ұранымен

Категория: Психологи советуют