Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Үздік жыл психологы-2017

Автор: admin от 13-11-2017, 05:23, посмотрело: 289

1 Үздік жыл психологы-2017
Үздік жыл психологы-2017

Категория: Психолог кеңесі

 

11 сынып оқушыларын Мемлекеттік қорытынды атестаттауға психологиялық қолдау

Автор: admin от 28-03-2019, 01:43, посмотрело: 59

4

ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ   (топтық)

Мерзімі:  қаңтар

Тақырыбы:  «Көтеріңкі көңіл - күй - жанға қуат береді»

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін жағымды арнаға түсіруге баулу, көтеріңкі көңіл-күйдің айналасындағыларға әсерін түсініп,сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра түсу, психологиялық қысымнан арылту.

Сыныбы (тобы)- 11 сынып

БАРЫСЫ:

І. Оқушыларды  кофе,сәбіз,ағаш әдісі  арқылы 3 топқа бөлу

ІІ .Смайликтер арқылы түрлі сәлемдесулер ұсынылады,оқушылар сол бойынша бір-бірімен сәлемдеседі

ІІІ Караоке арқылы ән орындау

IV. Екі топ болып ситуациялық сұрақтарға жауап берді

V. Видеоролик көрсетілді. Сол бойынша оқушылармен талқылау жасалды

VI. оқушылардың көңіл күйлерін басқаруға арналған ойын жаттығуы

VII. «Сиқырлы сұрақтар» ойынында қандай сұрақ қойылса да тек «ИӘ» деген ғана жауап айтылады

VIII.Топтық жұмыс: аяқтары қосарлана байланады, байлаулы аяқтарымен кедергілерден өтеді

IX.Тренинг бойынша нені үйренді, нені үйренгілері келеді сол жайында пікірлерін айтты 

11 сынып оқушыларын Мемлекеттік қорытынды атестаттауға психологиялық қолдау

 

11 сынып оқушыларын Мемлекеттік қорытынды атестаттауға психологиялық қолдау

 

11 сынып оқушыларын Мемлекеттік қорытынды атестаттауға психологиялық қолдау

 


Категория: Психолог кеңесі

 
 
 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

Автор: admin от 28-03-2019, 00:34, посмотрело: 21

0

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

"Қыз Жібек"клубының жүргізілген жұмыстар

 

Категория: Психолог кеңесі

 
 

психологиялық анықтамалар

Автор: admin от 28-03-2019, 00:23, посмотрело: 24

0

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп психологтарының

«Ерте жүктілік және оның алдын алу» тақырыбында өткізген қыздар жиналысының

Анықтамасы

 

Мерзімі: 6.12.2018 жыл

Қатысушылар: 8-11 сынып қыздары, барлығы-70 қыз

Мақсаты: Қыздардың  жат қылықтарды ажырата білуі, олардың денсаулығына, ұлт болашағына, рухани болмысына келтіретін зияны туралы түсініктерін  дамыту, жас жеткіншектір арасындағы  ерте жүктіліктің алдын алу.

6 желтоқсан жоғарыда көрсетілген мақсатқа сай қыздар жиналысы өткізілді. Аталмыш кездесуге:

Қамқоршылық кеңес мүшесі-Сагындыкова Гүлбаршын Ашимбековна, Джамангараева Назира

Қамқоршылық кеңес мүшесі-Грибенюк Татьяна Ивановна

М.Х.Дулати атындағы орта мектебінің директоры Жандабаева Акмарал Турсынбайқызы

Ауылымыздың акушер- медбикесі- Сатылганова Айгуль

Жастар орталығының қызметкері: Аралбек Асем Досымхановна қатысып өз ойларымен бөлісті.

 

Сондай- ақ мектеп психологтары баяндама оқып, ерте жүктілік тақырыбында слайд көрсетті, қыздарға арналған жаднамалар таратылды. Тақырыпқа сай бейнероликтер көрсетіліп, қыздармен сұхбат жүргізілді. Кездесу соңы «Түймедақ» әдісімен қорытындыланды.

 

           

 

 

Мектеп психологтары:        Ж.Дошжуманова

                                                                                            С. Болатбек

Категория: Психолог кеңесі

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

Автор: admin от 28-03-2019, 00:19, посмотрело: 29

0

  Шу ауданы әкімдігінің  білім  бөлімінің  оқу әдістемелік  кабинетінің 29.01.2019  жылдың  хатына  сәйкес Мұхаммед   Хайдар  Дулати  атындағы    орта   мектебінде 1 ақпан  мен 22  ақпан аралығында жүргізілген психологиялық кеңес беру айлығы   бойынша атқарылған  жұмыс  туралы

МӘЛІМЕТ

   4 ақпан күні «Мейірімді жүрек –жылы тілек» тақырыбында  психологиялық кеңес беру айлығының ашылу салтанатына орай флешмоб ұйымдастырылды.

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Психологиялық кеңес беру айлығы

 

Жоспарға сәйкес 4-8.02 аралығында жеткіншек жастағы оқушыларды  тәрбиелеу мен әлеуметтендірудегі қақтығыстардың  туындау себептерін  және психикалық  ауытқушылыққа бейім  балаларды анықтау  мақсатында

8-10 сыныптар арасында психодиагностика жүргізілді.  Оның нәтижесінде оқушыларда  психикалық ауытқушылыққа бейім балалар анықталмады.

Жасөспірімдер арасындағы   суицидалды  мінез-құлықтың  алдын алуда профилактикалық   жұмыстарды жетілдіру бағытында «Мен өмірді сүйемін!»  тақырыбында 4-7  сыныптар арасында тренинг жүргізілді.

   11-15  ақпан аралығында    5-10 сыныптара арасында   «Баршаға бақыт  тілейміз» атты акция ұйымдастырылды. Акцияның мақсаты: оқушылар өздері қалаған сыныпқа немесе мұғалімдерге, достарына  жақсы  тілектер жазу, жылы лебіздерін білдіру.

11-15 ақпан аралығында 4-7 сыныптар арасында «Отбасым   алтын  діңгегім» ,  «Мен  өз отбасыммен»  тақырыптарында эссе  жазылды.

11-15  ақпан аралығында   2-4 сыныптармен «Жақсы көңіл- күйге шақырамыз» тақырыбында әлеуметтік психологиялық  тренинг ұйымдастырылды. 

9  сыныптармен  «Ашу дұшпан - ақыл дос»   тақырыбында тренинг өткізілді.  Тренингке 9 а,б  сыныптарынан 37  оқушы қатысты. Мақсаты: оқушылардың   бойындағы ашу- ызаны жою, өз ойларын еркін күйде айтуға үйрету.

Сонымен қатар айлық аясында «Бала  біздің болашағымыз!»   атты  ата-аналарға кеңес беріліп, «Ата-анамен бала  арасындағы қарым-қатынас»  тақырыбында  тренинг жүргізілді.

18-20 ақпан аралығында «Мен талантты  жанмен!»  атты арттерапия және де

«Ақ қанат арман» қорытынды әлеуметтік психологиялық кеш ұйымдастырылды.

Сондай- ақ мектеп фойесінде психологиялық кеңес  бұрышы жасалынып, онда оқушыларға, ата-аналарға, мектеп ұжымына арналған психологиялық кеңестер орналастырылды.

Мектебімізде психологиялық кеңес беру айлығына байланысты 5-10  сыныптар арасында «Мен  өмірді сүйемін!»  атты қабырға газеттері  жасалынып ілінді.

Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық анықтамалар

Автор: admin от 28-03-2019, 00:15, посмотрело: 20

0

Ата- аналармен  жүргізілген жұмыстың хаттамасы №1

 

Мерзімі:  22  қыркүйек  2018 ж

Қатысушылар:  5-9 сынып  жалпы ата-аналар   жиналыс

Қатысқаны: 157

Қатыспағаны: 26

 

Күн тәртібінде:

<!-- [if !supportLists] --> 1.      <!-- [endif] --> «Жасөспірімнің  суицидтік  аутодестууктивті  мінез құлықтың алдын алу»      баяндама

<!-- [if !supportLists] --> 2.      <!-- [endif] --> Әртүрлі мәселелер

 

Тыңдалды:

     Мектеп психологы Ж.Дошжуманова «Жасөспірімнің  суицидтік   аутодестууктивті  мінез құлықтың алдын алу»   тақырыбында баяндама жасады.   Баяндау  барысында  баланың ішкі  эмоциялық  қуаттың шығару  негізінде  өзіне өзі қол жұмсап  сиуцидтік  әрекеттреге баратынын баяндап, ата-аналарға баланың   псих-эмоциялық   көңіл күйіне    аса  назар  аудару   керектігі   айтылды. Суицидтік   іс әрекетке итермейлейтін  факторлардың  түрлері  мен псих эмоцияналдық  көңіл   күйдің  түрлері   туралы   түсіндіріліп слайд  арқылы   баяндалды.

 

  Шығып сөйлегендер:

8 а  сынып оқушысының ата –анасы Бармешова  Н  баламыздың көңіл күйін  қадағалап, бос уақытында спортпен шұғылдантындығын, жалпы ата –аналарға қазіргі жасөспірімдердің   мінез құлқына ерекше назар аудару керек  екендігін айтты.

6 а  сынып  оқушысының ата-анасы  Құлбекова Ж    бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 
Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->

Ата — аналар жиналысының шешімі:

1.Балаларыңызды үйде немесе интернетпен жалғыз қалдырмаңыздар. Мектептегі, сабақтағы жағдайын күнде сұрап, балаларыңызбен жақын дос болыңыздар. Сырласып, бүкіл іс-әрекетін, мінез-құлқын бақылап жүріңіз.

2. Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата-ана тығыз байланыста болуы қажет. 

3.Жанұяда бала тәрбиесіне дұрыс талап қоя біліңіздер. Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында жұмыс істеу керек.


             
Мектеп психологтары:  Ж.Дошжуманова  С.Болатбек

 

ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ   (топтық)

Мерзімі: 13 қараша  2018

Тақырыбы: «Күйзелістен     қалай   құтылуға  болады?»

Мақсаты: оқушыларды күйзеліске қарсы тұра алуға дағдыландыру

Сыныбы (тобы)- 9 а,б    сыныптар

 

Түзету-дамыту жұмысының кезеңі

Түзету жұмысының барысы

 

Жүру барысы:

Тренинг  сәлемдесу

<!-- [if !supportLists] --> 1.      <!-- [endif] --> Негізгі  бөлім

Күйзелістен арылу жолдары туралы түсінік  беру

«Күлімдеу»  жаттығуы

«Мұңымды тарқатамын»  жаттығуы

«Проблемаларды қиып тастаймын»  жаттығуы

 

«Өзімді және Сәттілік ханымын бейнелеймін»  жаттығуы 

 

«Жымию» релаксациясы

 

Қорытындылау

 

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды.

Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды.

Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.

<!-- [if !supportLists] --> 2.      <!-- [endif] --> Негізгі  бөлім

Күйзелістен арылу жолдары туралы түсінік  беру

«Күлімдеу»  жаттығуы .Түсіндіру  айнаның алдына тұрып, омыртқаңды  тік  ұстап, иықтарыңды жаз, басыңды көтер өзіңе тәкаппарлықпен  жоғары қара

«Мұңымды тарқатамын»  жаттығуы.Нұсқау: үш ақ парақ,акварель бояуын  және қылқаламды алыңыз.

«Проблемаларды қиып тастаймын»  жаттығуы

 Немесе оны нақтырақ атауыңа болады. Кескіннің сол жағына төменірек өзіңнің суретіңді /фото болса / бейнеле де есіміңді жаз. Содан соң қайшы ал да жіпті,яғни проблемаңды қиып таста. Сенің көрнекі түрд көзің жетті: проблема жойылып кетті. қайшының  жүзі арқылы бір сәтте оны қиып тастадың. Дәлірек айтқанда,осы іс-әрекет туындаған қиын жағдайларды жеңіл шешуге болатынына көзіңді жеткізеді.

«Өзімді және Сәттілік ханымын бейнелеймін»  жаттығуы 

 Сергіту сәті

 «Жымию» релаксациясы әр қатысушы бір уақытта бір-біріне өздерінің жымиюларын сыйлайды.(Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды:  Оқушылар өмірдегі кез келген қиындықтар жеңу арқылы келетіндігі туралы білді.

 

 

   

 

 

 

Жалпы психологиялық  қорытынды: 

Оқушылар өмірдегі кез келген қиындықтар жеңу арқылы келетіндігі туралы білді. Оқушылардың өзіне деген сенімділіктері арта түсті. Өз бойындағы жақсы қасиеттерді қалай тану керектігі туралы және өзіңдік бағалауды үйренді.Өмірдің құндылығын  түсінді

 

 

 

 

Мектеп  психологтары:                    С.Болатбек

                                                                                                  Ж.Дошжуманова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ   (топтық)

Мерзімі: 14 желтоқсан   2018

Тақырыбы: «Реніштен   арылу»

Мақсаты: оқушыларды күйзеліске қарсы тұра алуға дағдыландыру

Сыныбы (тобы)- 7 а, б    сыныптар

Қатысқандар /оқушы саны/:  7  сынып оқушылары  32  оқушы /2 топқа бөлінді

 

Түзету-дамыту жұмысының кезеңі

Түзету жұмысының барысы

 

Жүру барысы:

Тренинг  сәлемдесу

 

 

 

 

 

 

Негізгі  бөлім

 

1.«Реніштер  қобдишасы» жаттығуы

2.«Оқиға»  жаттығуы

3«Сенің  маған   ұнайтын  қасиеттерің, ...»

 

4.«Қорқынышыңды суртте» жаттығуы 

5. «Бірақ...»  жаттығуы 

  6.  «Автопортрет»  проективті тесті

7.Сергіту сәті

8. «Бет перде» жаттығуы  дене бұлшықеттерінің босаңсуы, орындықта отырып, денелерінің бұлшықеттерін бос ұстау, терең демімізді аламыз да, шығарамыз 3-4 рет қайталанады.

9. «Жымию» релаксациясы әр қатысушы бір уақытта бір-біріне өздерінің жымиюларын сыйлайды.(Әуен ойнап тұрады)

 

 

 

«Реніштен   арылу»

 

Тренингтің мақсаты: Оқушыларға қорқыныш сезімі туралы мағлұмат бере отырып, түрлі жаттығулар арқылы  бойындағы қорқыныш сезімдерін жою,өзара қарым-қатынастарын нығайту

 

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды.

Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды.

1.Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.

ІІ  Негізгі  бөлім

 

1.«Реніштер  қобдишасы» жаттығуы

2.«Оқиға»  жаттығуы

3«Сенің  маған   ұнайтын  қасиеттерің, ...»

4.«Қорқынышыңды суртте» жаттығуы 
Түсіндіру: - Балалар қорқынышқа қарсы жүр, өзің қорқатын нәрсені істе,бірнеше рет істе. оқушыларға ақ парақ таратылады, өзіңнің қорқынышыңның суретін сал.

Талдау: қайсысы ең алғаш байқалды? Қайсысы кейін көрінді? жалпы суретте қорқынышыңның орнын тап?

5. «Бірақ...»  жаттығуы Шарты:  оқушыларға бір қалыпты қарқын енгізу,өз ойыңды аяқ астынан айтып сал

Нұсқау: -Мен шаршадым, бірақ...  мен кішкентай бойлымын, бірақ...

 6.  «Автопортрет»  проективті тесті

7.Сергіту сәті

8. «Бет перде» жаттығуы  дене бұлшықеттерінің босаңсуы, орындықта отырып, денелерінің бұлшықеттерін бос ұстау, терең демімізді аламыз да, шығарамыз 3-4 рет қайталанады.

9. «Жымию» релаксациясы әр қатысушы бір уақытта бір-біріне өздерінің жымиюларын сыйлайды.(Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  ортаға салып, ашық жеткізе білді.

   

 

 

 

 

 

Жалпы психологиялық  қорытынды: 

Оқушылардың өзіне деген сенімділіктері арта түсті.   Өз-өзін ұстай білуді үйренді. Басқаларға  қиындық     туындаған  уақытта   көмек  көрсету  мен өзгенің қайғысына, қуанышына  ортақтаса    білуді және де реніштен арылуды білді.

 

 

 

 

Мектеп  психологтары:                    С.Болатбек

                                                                                                  Ж.Дошжуманова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТҮЗЕТЕ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ   (топтық)

Мерзімі: 24 қаңтар   2019ж

Тақырыбы: «Өмір  -өмір сүру  үшін  беріледі»

Мақсаты: оқушыларды күйзеліске қарсы тұра алуға дағдыландыру

Сыныбы (тобы)- 10-11    

Қатысқандар /оқушы саны/:  10-11  сынып оқушылары   

 

Түзету-дамыту жұмысының кезеңі

Түзету жұмысының барысы

 

Жүру барысы:

Тренинг  сәлемдесу

 

1. «Танысу» жаттығуы

 

2. Өміршендік ережесі

 

3. «Мейірімділік алаңы» жаттығуы

Негізгі  бөлім

 

4. «Саңырау телефон»

 

5.«Жыпылық» ойыны

6.«Күлдіру» жаттығуы

7. «Мендей биле» жаттығуы

 

8. «Ақиқат орындығы»

Категория: Психолог кеңесі

 

психологиялық анықтамалар

Автор: admin от 28-03-2019, 00:04, посмотрело: 38

0


 ОҚУШЫЛАРМЕН  ЖҮРГІЗІЛГЕН ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ   НƏТИЖЕСІ     БОЙЫНША    ҚОРЫТЫНДЫ  АНЫҚТАМА

 

Диагностиканың мақсаты  оқушылардың  мамандық бойынша бейімділігін зерттеу

Қолданылыған әдіс:Климовтің  әдісі  Сенің кәсіби ой-ниетің

Өткізген,мерзімі:  14 ақпан  2019жыл

Қатысушылар:  9 а, б, в cынып

Зерттеу нәтижесі (кесте)

Қатысқаны: 49оқушы

Тақырыбы: 9 сынып оқушыларының бағдаралды оқытуына көзқарасы

тестінің

Мақсаты:   Оқушылардың  қабілетері, қызығушылықтары мен шығармашылықтары әл-қуатарын іске асыра алатын болашақ мамандығыңды таңдауын анықтау.

 

 

 

А

Б

В

1

 ІХ сыныпты бітірген соң, не істемексің?

 

а) Х сыныпта;

 

 

20  -40%

б) кәсіптік техникалық мектепте (КТМ);

7 -14%

в) колледжде (оқу орнының атауын толық жаз) оқимын

21 – 42%

2

Ата-анаң ІХ сыныпты бітірген соң не істе деп кеңес беруде?

 

а) Х сыныпта;

 

 

20 -40%

б) кәсіптік техникалық мектепте (КТМ);

7- 14%

в) колледжде (оқу орнының атауын толық жаз) оқимын

21 -42%

3

Таңдаған мамандығыңның мазмұны, оқу және жұмыс шарттары туралы білесің бе?

а) хабарым жоқ;

 

-

б) аз ғана хабардармын;

40 – 82%

в) қажеттінің бәрін білемін

9 – 18%

4

Таңдаған мамандығыңның адамға қояр талаптары туралы білесің бе?

 

а) хабарым жоқ;

 

3 -6%

б) аз ғана хабардармын;

37  - 75%

в) қажеттінің бәрін білемін.

5 – 10%

5

Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасеттеріңді, қабілеттеріңді, икемділіктеріңді қалай дамытасың?

а) мүлдем дамытпаймын;

 

0

б) қосымша білім алу арқылы дамытамын;

41 – 83%

в) өз бетіммен білім ала отырып дамытамын.

8-17%

6

Өзіңнің кәсіби ой-ниетіңді іске асыра аламын деп ойлайсың ба? Оған кедергі бола алады?

а) иә, жүзеге асыра аламын

44 – 89%

б) оқуда қиындықтар бар;

5  - 10%

в) материалдық проблемалар

7

Негізгі жоспарыңды іске асыра алмаған жағдайда қолданатын қосалқы жоспарың бар ма?

а) иә;

45 – 91%

б) жоқ.

4 – 9%

 

 

 

 

       Қорытынды: 9  а  сынып бойынша сыныпта 18 оқушы ,қатысқаны -12 , 10 сыныпта оқитын 5 оқушы, колледжге баратын 7 оқушы анықталды.

 

 

 9 б сынып барлығы – 19 оқушы, қатысқаны – 18 оқушы, 10 сыныпта оқитын -6, колледжге – 12 оқушы анықталынды.

 

9 в сынып барлығы  - 23 оқушы, қатысқаны – 19 оқушы,  10 сыныпта  оқитын – 9 оқушы, кешкі мектепке оқитын -7  оқушы, колледжге оқитын –  оқушы анықталынды. Сонымен қатар өзіңнің кәсіби ой-ниетерін қосымша білім алу арқылы іске асыра алатындығын көрсетіп отыр.

 

 

 

 

 

 

Мектеп    психологтары:                    Ж.Дошжуманова,    С.Болатбек

 

Категория: Психолог кеңесі

 
Назад Вперед