» Последние публикации на сайте

 
 
 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Ашық бюджет

Автор: admin от 19-10-2018, 05:05, посмотрело: 35

3
Основные показатели финансовой деятельности организации образования
по состоянию на "1" октября 2018 г.
Средняя школа имени Дулати
т 
Периодичность: ежеквартально
Среднее образование  ед. изм. 2018 год
годовой план план на период факт
1. Среднегодовой контингент обучающиеся чел. 691 691 691
средний расход на 1-го обучающегося тыс. тенге 367,07 390,6918 218,427
2. Всего расходы, тыс.тенге тыс. тенге 253646 269968,1 150933
в том числе:        
3. Фонд заработной платы тыс. тенге 191123 204532,7 102310,6
из них:        
3.1. Адмиистративный персонал тыс. тенге 10644 10644 6312
штатная численность единиц 7 7 7
среднемесячная заработная плата 1 ед. тенге 126,714 126,7143 75,1429
3.2. Основной пересонал - учителя тыс. тенге 95783 109192,73 74855,2
штатная численность единиц 74 74 74
среднемесячная заработная плата 1 ед. тенге 107,864 122,9648 84,2964
3.3. Прочий педагогический персонал
(педагог-психолог, социальный педагог, вожатый и др.)
тыс. тенге 13732 13732 10401,9
штатная численность единиц 16,5 16,5 16,5
среднемесячная заработная плата 1 ед. тенге 69,3535 69,35354 52,5348
3.4. Вспомогательный и технический персонал тыс. тенге 70964,0 70964 10741,5
штатная численность единиц 31,5 31,5 31,5
среднемесячная заработная плата 1 ед. тенге 187,735 187,735 28,417
2. Налоги и другие обязательные платежи в бюджет тыс. тенге 29093,9 29990,54 18897,6
3. Коммунальные расходы
(свет, вода, отопление, связь,интернет, ареднда помещений и др.)
тыс. тенге 11124,3 12556,3 8087,4
4. Текущий ремонт помещений и оборудования тыс. тенге   0  
5. Капитальные расходы
(капительный ремонт, приобретение основных средств)
тыс. тенге 3155,8 3155,8 1905
6. Прочие расходы
(приобретение литературы, канцелярских и хозяйственных товаров и др.)
тыс. тенге 19148,7 19732,7 19732,7

Категория: Ашық бюджет

 

Психологический тренинг с учениками

Автор: admin от 31-07-2018, 10:05, посмотрело: 66

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Категория: 5 класс

 

Судағы қауіпсіздік бойынша атқарылған жұмыстар

Автор: admin от 10-07-2018, 11:36, посмотрело: 87

3

 

                             Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебінде                              

      «Су айдындарындағы қауіпсіздік» тақырыбында өткізілген ата-аналар мен

қызметкерлер арасындағы жиналыс туралы

 

А Н Ы Қ Т А М А  

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебінде 2018 жылдың 13 маусым күні сағат 16-30-да Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 2018 жылғы 8 маусымдағы №03-2963 хатына сәйкес, «Су айдындарындағы қауіпсіздік»  тақырыбында ата-аналар мен қызметкерлер арасында жиналыс өткізілді.Жиналыстың мақсаты-балалардың судағы қауіпсіздігін қамтамасыз ету.Жиналыс барысында ата-аналарға суда шомылу туралы бейнероликтер көрсетіліп,жадынамалар таратылды.Директордың құқықтық тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сауранбаев Л.Р. ата-аналарға судағы қауіпсіздік туралы ережелерді түсіндіріп,тақырыптық бейнероликтер көрсетті.Ата-аналардан балалардың жазғы каникул кезіндегі денсаулықтары мен өмір қаіпсіздіктеріне тікелей ата-аналар жауапты екендігі тағы да бір ескертіліп,ата-аналардан қолхат алынды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебіндегі судағы төтенше жағдайлардың алдын-алу бойынша ата-аналарға түсіндіру бойынша

 

 

А Н Ы Қ Т А М А

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебіндегі судағы төтенше жағдайлардың алдын-алу бойынша 15-мамырда өткізілген жалпы ата-аналар жиналысында түсіндірме жұмыстары жүргізілді.Ата-аналардан балаларды қараусыз қалдырмау,судағы қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша қолхаттар алынды.Жалпы жиналысқа 376 ата-ана қатысты.

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:           Багимбекова А.А. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суда жүзу ережелері мен қауіпсіздік шаралары

 

Жаз айларында ыстық кезеңдерде күнге және ыстық құмға «пісу» салқын суға шомылу жанға сондай жайлы. «Су сенің досың және қасың» Жас балалардың суға шомыла білмеуі, адамдардың суда қауіпсіздік ережелері, шараларын орындамауынан орны толмас қайғы мен өкінішке айналып жатады. Сондықтан осындай келеңсіз оқйғаларды болдырмау ушін, төмендегілерді орындаған жөн:

 

1). Суда шомылудың қауіпсіздік шаралары

 

Суға шомылатын жерді, жалпы жағдайды судың тазалығын, тереңдігін мұқият тексеріп алыңыз.

Тамақ ішкеннен кейін бірден шомылмаңыз.

Суға тек қана рұқсат етілген жерлер мен жағажайларда шомылыңыздар.

Өте ұзақ шомылмаңыз, өзіңізді шаршағанға және қалтырауға дейін жеткізбеңіз.

Суға түскенде бір-біріңізді көзден таса қылмаңыз.

Қоршау белгілерінен, буилардан тыскары жүзбеңіз.

Техникалык ескерту белгілерінің, буйлардың және басқалардың үстіне шығушы болмаңыздар.

2). Көлдерде, тоғандарда, тоқтау сулар мен шалшық суларда

шомылудың қауіптері

Өзендер мен көлдерде, тоғандарда, тоқтау сулар мен шалшық суларда шомылудың қауіпі мол себебі инфекциялық аурулардың қоздырғыштары ағын суда: Іш-сүзегі 183 тәулік, дезентерия 12-92, оба 4-92, туляремия 7-31, бруцеллез 4-45 тәулікке дейін өмір сүреді.

 

3). Тырысу (судорога) болғанда сіздің іс-әрекетіңіз

 

Суық суда шомылу қол-аяқтың тырысып қалуына әкеліп соғады.

егер тырысу болғанда жүзуді тоқтатып суға арқаңызбен шалқалай жатыңыз, сабырлық сақтаңыз.

Қолыңыздың саусақтары тырысып қалғанда жұдырығыңызды түйіңіз, қолыңызды бір жаққа қарай серпе лақтырып, жұдырығыңызды ашыңыз.

Балтыр бұлшық еті тырысқанда бүгіліп қолыңызбен аяғыңыздың басын қысып бар күшіңізбен өзіңізге қарай тартыңыз, немесе аяғыңызды судың астына созып, аяғыңызды бармақтарын алға иіңіз. Содан соң балтырыңызды сылаңыз.

Тырысу қойысымен тынығып алып, жүзудің басқа әдісімен жағаға шығыңыз

 

4). Су иірімінен шығудың тәсілдері.

Егер иірімге тап болсаңыз, кеудені кере дем алып, иірімнің астына сүңгіңіз.

Судың астына иірімен алысырақ кетуге тырысыңыз.

Иірімен алыстаған соң судың бетіне қайта шығып жағаға қарай жүзіңіз.

5). Суда қатты шаршаған кездегі іс-әрекет.

Суда ұзақ шомылу шаршап – шалдығуға әкеліп соғады.

Егер суда шарашасаңыз немесе тоңсаңыз тез арада жағаға қайтыңыз. Сабыр сақтаңыз.

Әлсін - әлсін шалқалай жатып дем алыңыз, күшіңізді үнемдеңіз, өзіңізді және уақытты бақылау үшін, жаймен дауыстап санаңыз.

Егер өз күшіңізбен жағаға жете алмайтыныңызды сезінсеңіз шалқалай жатып қолыңызды бұлғап көмекке шақырыңыз.

6). Суық судың қауіптілігі.

Суық суға түсіп кеткен адам 10-30 минутта көбіне суық өтіп қайтыс болады (5-7С 2-ші дәрежелі гипотерамия). 5-15 минут қимылсыздық

суықтан талуға (шок) және өлімге әкеліп соғады. Суық судан шығарылып, аман қалғанның өзінде жиі-жиі есінен танады. Организімнің жалпы салқындауы қатты шаршағанда , ашыққанда , мас күйінде тезірек болады. Физиологиялық ерекшеліктеріне байланысты әйелдер суық суға төзімдірек болады, ерлер 4-5 минуттан сон-ақ жүректері тоқтап қалуы мүмкін. Суық суда клиникалық өлім 30-60 минутқа, жылы суда 5-6 минутқа созылады. Тұщы суға батқан адам 1-3 минутта, ал теңіз суында 7-8 минутта қайтыс болады. Сондықтан суық- суда әрібір секунд қымбат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебінің жазғы демалыс кезіндегі балалардың су тоғандарындағы шомылу қауіпсіздігін қамтамасыз етуді бақылауға алу бойынша жүргізілген жұмыстар туралы

А Н Ы Қ Т А М А

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы орта мектебінің жазғы демалыс кезіндегі балалардың су тоғандарындағы шомылу қауіпсіздігін қамтамасыз етуді бақылауға алу және қауіптің алдын-алу бойынша төмендегідей жұмыстар атқарылды.Мектеп оқушыларына белгісіз су айдындарында ересектердің қадағалауынсыз шомылмауы жөнінде,ата-аналары немесе қамқоршыларының қарауы бойынша су айдындарына шомылған жағдайда судағы қауіпсіздікті сақтау бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді.Бастауыш сынып 1- 4 сынып оқушыларынан «Суда жүзу білеміз бе?» тақырыбында сауалнама алынып суда жүзу кезіндегі қауіпсіздік шаралары түсіндірілді.5-9 сынып оқушыларына «Су айдындарындағы қауіпсіздік» тақырыбында сынып сағаттары өткізіліп,су қауіпсіздігі,судағы қауіптің алдын-алу бойынша атқарылатын іс-шаралар жөнінде бейнероликтер көрсетілді.Мектепішілік ата-аналар жиналысында судағы қауіпсіздік шаралары туралы айтылып,бейнероліктер көрсетіліп,ата-аналардан ересектердің қадағалауынсыз балалардың шомылмауы жөнінде қолхат алынды,Жамбыл облысының төтенше жағдайлар департаментінен келіп жеткен 2017 жылғы облыс өңіріндегі төтенше жағдайлар туралы хабарлар етілді.

 

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:         Багимбекова А.А.

 

 

 

Категория: Судағы қауіпсіздік бойынша атқарылған жұмыстар

 
 

Профорентация

Автор: admin от 10-07-2018, 11:07, посмотрело: 57

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Школьникам

 

Конкурс "Сделал сам"

Автор: admin от 10-07-2018, 11:05, посмотрело: 60

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Открытый конкурс

 

9 сынып жиналыс ата аналар

Автор: admin от 10-07-2018, 10:59, посмотрело: 59

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: 9 класс

 

Өз өзіне қол жұмсаудың алдын алу анықтамасы 2018

Автор: admin от 22-05-2018, 21:02, посмотрело: 60

1
Оқушылар арасында өткізілген  дөңгелек үстелдің     
 анықтамасы № 1
Мұхаммед Хайдар Дулати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты 10 қыркүйек  2017 жыл 

Тақырыбы:  «Мен және менің өмірім »

Тренингтің мақсаты:  Өмір құндылықтарының мәнін ашу арқылы адам өмірінің сипаты мен тірлігі туралы ұғымдарын кеңейту.

Қатысқандар /оқушы саны/:   8 сынып оқушылары  20  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 

Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
Оқушыларға  Өмір дегеніміз... туралы мини лекция  оқылды және  қорқыныштың өмірде кездесетін  6 түріне талдау жүргізілді.  
«Аяқталмаған сөйлем » жаттығуда оқушыларға   нұсқа  бойынша тапсырмалар берілді. 
Қорқыныш түрлері, қорқыныш туралы ойлары ол бойда қалай байқалады, оны төмендетуде қандай жаттығулар білетіндігі туралы сұрақ қойылып, жауаптар алынды.
«Өзіңізді білесіз бе?» жаттығуы жасалынды
Слайд «Өмір-өзен» туралы көрсетілді жене «Шеге»  туралы аның әңгіме тыңдалды
Кері байланыста  бүгінгі кездесуден не алды, көңіл-күйлерімен  бөлісті.

Қорытынды: 
    Оқушылар өмірдегі кез келген қиындықтар жеңу арқылы келетіндігі туралы білді. Оқушылардың өзіне деген сенімділіктері арта түсті. Өз бойындағы жақсы қасиеттерді қалай тану керектігі туралы және өзіңдік бағалауды үйренді.Өмірдің құндылығын  түсініді




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек















Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 2

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 
Өткізілген  уақыты       қазан   2017 жыл 
Тақырыбы:  « Өмір бізге не үшін қажет? »
Тренингтің мақсаты:  оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. 
Қатысқандар /оқушы саны/:   9 сынып оқушылары  56  оқушы /2 топқа бөлінді/
Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
1. «Мен және өмір» жаттығуы 
Нұсқау: - Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Оқушылар шеңберге тұрып, мысалы «Мен, Айбол өмірде бақыттымын» дегендей өмірге байланысты сөз тіркестерін айтады. 
2. «Өмір» жаттығуы Шарты: тақтадағы «Өмір» деген сөзге ассосация жасай отырып, әр әріпті жеке-жеке талдау. Мысалы: өмір-өзен, өмір-мейірім, өмір-ірге тас, өмір-рахат. 
3.Мен кіммін, жан-жақты ерекшеліктерім. 
Оқушылар жағымды және жағымсыз ерекшеліктерін тізбектеп шығады. 
Оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп, бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазуы керек. Жағымды қасиеттерін өзіне қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады. Мысалы: 
Жағымсыз ерекшеліктер: Менің жылай салатын жаман қасиетім бар. 
Жағымды ерекшеліктер: Мен кішіпейіл қасиетіме ризамын, т.б. 
4.Топтық шығармашылық жұмыс 
І топқа тапсырма : «Менің балалық шағым» тақырыбына берілген ақ ватман, түрлі газет журналдардан қиылған суреттерді және скочты пайдалана отырып, сурет құрастыру, қорғау. 
ІІ топқа тапсырма: «Менің қазіргі шағым» тақырыбына берілген параққа сурет салу. Нұсқау: суреттің әрбір бөлігін әр қатысушы салып, қорғау керек. 
Екі топқа ортақ тапсырма: «Мен болашақта өзімді қалай елестетемін?» тақырыбына өздерінің шығармашылық қасиеттерін пайдалана отырып, берілген түрлі түсті қағазды қиып, ақ парақа желім арқылы жабыстыру, сурет құрастыру, қорғау. 
Талқылау сұрақтары:Тапсырманы орындау қиын болды ма?Берілген тапсырма бір адамның ойымен ғана шықты ма? Немесе топ мүшелерінің ойы бір жерден шыға алды ма? 
5. «Би терапиясы» жаттығуы 
Нұсқау: Алдын ала дайындалған ақ плакатка адамның табанының суреттері салынады, екі түрлі түспен. Ортаға екі қатысушы шығып, музыкаға ілесе отырып, өз табан іздерінен шықпай билеуі керек. 
Қандай сезімде болдыңыздар?Музыка мен би біздің сезімімізге әсер ете алады ма? 
6. «Ойланып көрейік» жаттығуы. «Гүлдер» релаксациясы (Әуен ойнап тұрады) 
Шарты: психолог оқушыларға жаттығу мазмұнын оқиды, оқушылар көздерін жұмып отырып, оны елестетеді. 
Қорытынды психолог сөзі: Бүгінгі «Өмір бізге не үшін   қажет?» тренинг-сабағымыз аяқталды. Қатысқандарыңызға көп рахмет! Осылай өмірде белсенді, қуанышты болыңыздар! Өмірлеріңді бағалап, мәнді өткізе біліңдер! Қызықты сәттеріңіз мол болсын!  
Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін ашық жеткізе білді.
Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек

Мектеп ұжымымен  арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 3

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты       қараша   2017 жыл 

Тақырыбы:  «Жасөспірімдердің өзіне-өзі қол салу  мәселесі»

Тренингтің мақсаты:  оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. 

Қатысқандар /мектеп ұжымы   43   мұғалім  /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
тренингтің жүргізілуі  , өтілу барысы туралы айтылды. Әріптестер сәлемдесіп, жаңа күн, осы күні өзін тануға шынайы жұмыс деңгейінде бір- біріне кедергі келуіне ( артық сұрау, қатты күлу және т.б.)  шақыру. 
Негізгі  бөлім
     Бүгінгі күні жаттығуға дайындықтарын шартты белгілермен көрсетуді өтіну. сен бүгінгі тренингтен не күтесің ?- деген сұраққа   мұғалімдер мен өзімді таныстырып, тек жақсы жақтарымды көрсеткім келетіндігі туралы айтты. Өз есімін бас әрпін айтып , сол әріптен өзіне жақсы іштегі қасиеттерді айту керек, мысалы:    - ашық, ақкөңіл, ақжарқын, ақылды, арманшыл  деген сөздер айтылды.
      Бұл жаттығудың мақсаты әр адам бірдей болмайды, әр адам өзінің жеке  ерекшелігіне көңіл білдіру керек. Адамдар ерекше екендігі туралы, бір- біріне ұқсамайтындарына аса назар аударту қажет.
Мұғалімдерге қазіргі таңда балалармен   жылы  сөйлесіп, өздеріне тарта білу қажет. Әр баланың жас ерекшілігіне қарай психологиясына көңіл бөлу керек  екендігі тілге тиек етті.
Қорытынды: Мектеп ұжымы  тренингке белсенді, эмоционалды қатысып  жақсы әсерде қалды. 
жоғары  деңгейде  - 24         55%
орташа   деңгей - 17             40%
төменгі  деңгей-2                  5%


Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек












Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 4

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     желтоқсан   2017 жыл 

Тақырыбы:  «Мен өмірді сүйемін!»

Тренингтің мақсаты:  өмірдің құндылықтарын насихаттай отырып, бала бойына өмірге деген құлшылығын ояту.Көңіл-күйді және эмоцияны реттеу, өзіне деген сенімділігін қалыптастыру 

Қатысқандар /оқушы саны/:  7-8 сынып оқушылары  57  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
         Мектеп фойесінде оқушылар  өз  ойларымен  сурет салды.   Балалар белсене қатысты.Арттерапия нәтижесінде сыныптар бойынша белсенділік танытқан: 
Жоғары деңгей – 6 бала 
Ортадан жоғары деңгей – 25 бала 
Орта деңгей 26 бала 
Ортадан төмен деңгей – 0

Ұсыныс: 1.Жасөспірімдер арасында мінезі тұйық балалармен жеке арттерапия жүргізу.

Қорытынды Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  суретке салу арқылы   ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек















Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 5

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     қаңтар   2018 жыл 

Тақырыбы:  «Мен өмірге ғашықпын!»

Тренингтің мақсаты: Оқушыларға жақсылыққа жетелейтін  жақсы қасиеттермен әрбір  жақсы істердің шапағаты  туралы түсінік беру, өмірді сүюге баулу 

Қатысқандар /оқушы саны/:  8-9 сынып оқушылары  77  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
1. «Шаттық шеңбері» жаттығуы 
Нұсқау: - Балалар, бәріміз ортаға шығып, жылылық шеңберін құрайық. Оқушылар шеңберге тұрып, мысалы «Мен, Айбол өмірде бақыттымын» дегендей өмірге байланысты сөз тіркестерін айтады. 
2. «Таңдап ал» ойын- жаттығуы Шарты: әр оқушы өзен ұнаған түстегі нөмірленген шарды алып сұраққа жауап береді 
3. Шығармашылық жұмыс «Жақсылық ағашын отырғызу». 
4.Сергіту сәті «Ну ормандағы жаңбыр»  ойыны
5. «Ойлан тап» жаттығуы 
Нұсқау: қазір сендерге «Жақсы бала» деген сөйлемнен бірнеше мақал-мәтел ойластыру керек.
6. «Жүректен-жүрекке» релаксациясы (Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды Тренингке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  суретке салу арқылы   ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек











Оқушылар арасында өткізілген  тренингтің     
 анықтамасы № 6

Мұхаммед Хайдар Д улати  атындағы орта мектебі 

Өткізілген  уақыты     ақпан   2018 жыл 

Тақырыбы:  «Реніштен   арылу»

Тренингтің мақсаты: Оқушыларға қорқыныш сезімі туралы мағлұмат бере отырып, түрлі жаттығулар арқылы  бойындағы қорқыныш сезімдерін жою,өзара қарым-қатынастарын нығайту


Қатысқандар /оқушы саны/:  8-9 сынып оқушылары  77  оқушы /2 топқа бөлінді/

Тренингтің  жүргізу  барысы: Сынып  бөлмесі әсем безендірілген. Жағымды әуен ойнап тұрды. 
Тренингке  қажетті  құрал жабдықтын  бәрі  оқушыларға таратылды. 
Тренинг  сәлемдесуден басталды, сәлемдесу кезінде өз есімін айтап және оның басты әріпінен басталатын өзіне тән қасиетті айту арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнады.
Негізгі  бөлім
«Қорқынышыңды суртте» жаттығуы 
Түсіндіру: - Балалар қорқынышқа қарсы жүр, өзің қорқатын нәрсені істе,бірнеше рет істе. оқушыларға ақ парақ таратылады, өзіңнің қорқынышыңның суретін сал.
Талдау: қайсысы ең алғаш байқалды? Қайсысы кейін көрінді? жалпы суретте қорқынышыңның орнын тап?

2. «Бірақ...»  жаттығуы Шарты:  оқушыларға бір қалыпты қарқын енгізу,өз ойыңды аяқ астынан айтып сал
Нұсқау: -Мен шаршадым, бірақ...  мен кішкентай бойлымын, бірақ...
             3.  «Автопортрет»  проективті тесті 
4.Сергіту сәті 
5. «Бет перде» жаттығуы  дене бұлшықеттерінің босаңсуы, орындықта отырып, денелерінің бұлшықеттерін бос ұстау, терең демімізді аламыз да, шығарамыз 3-4 рет қайталанады.

6. «Жымию» релаксациясы әр қатысушы бір уақытта бір-біріне өздерінің жымиюларын сыйлайды.(Әуен ойнап тұрады)

Қорытынды Тренинке қатысушылар өз ойлары мен пікірлерін  ортаға салып, ашық жеткізе білді.




Мектеп психологтары: Ж.Дошжуманова
С.Болатбек

Категория: Психологи советуют

 

Работа с родителями

Автор: admin от 18-05-2018, 21:08, посмотрело: 35

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Психологи советуют

 

Школьный музей

Автор: admin от 24-04-2018, 15:57, посмотрело: 59

0

Категория: Информация.

 
Назад Вперед